SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
opbokken met die hittequote:
Hier nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet nodig want het regende net
quote:
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.quote:Naar verwachting is dinsdag de warmste dag. Dan kan het landinwaarts 35 graden worden. Maar Weerplaza plaatst hier wel een kanttekening bij: door kans op onweersbuien kan het iets koeler zijn.
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.
Het is altijd jouw schuldquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.
Mooi daar héquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Check
Dit had ik absoluut niet in de middag moeten doen, godver wat een hitte
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maandag en dinsdag dus lekker smelten
Afgelopen weekend was het warm omdat jouw airco te warme lucht uitblaast, nu wordt het warm omdat jij het meeneemt.quote:
Airco in het vliegtuig op standje diepvries.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |