quote:Prijzen
Vluggertje ¤ 80
30 minuten ¤ 100
1 uur ¤ 180
Sex opties
Deepthroat (keelneuken)
Erotische massage
Penismassage
Squirting ¤ 50 Extra
Voet liefhebbers
Doet ze goed.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De prijzen voor je zusje zijn toch vrij duidelijk, wel jammer dat ze geen anaal doet
[..]
Terechte klacht.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:30 schreef Cockwhale het volgende:
Voor diensten e.d. waarom moet je altijd zo teringhard zoeken naar de prijzen. Boottochten, verhuur etc etc, altijd de boel verstoppen. Soms zelfs bij zaken waar ze eten verkopen, gewoon geen prijzen vermelden. Als je dat verbergt, weet je ook dat je belachelijke prijzen vraagt. Oftewel, krijg aids.
Schappelijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De prijzen voor je zusje zijn toch vrij duidelijk, wel jammer dat ze geen anaal doet
[..]
Voor iedereen die een eigen site heeft: doe eens gek en surf eens over je eigen site. Ik kom er zoveel tegen die het niet goed doen, waar ik blokken in het zicht hebt en ander ongerief. Ik zit mobiel en dat is kennelijk niet zo belangrijk. Gevolg: je bent een klant kwijt. Dus probeer alle pagina’s zelf eens uit.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:39 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Net als bedrijfjes (veelal webshops) die de grootste moeite doen om contactmogelijkheden en/of hun fysieke locatie te verbergen.
Flikker dan ook maar op, zoek ik wel een ander.
Bwoh, lekker het keeltje in.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Čn natuurlijk de Rabobank.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:41 schreef Näsenbar het volgende:
Is allemaal de schuld van de rechtse regeringen die bedrijven belangrijker vinden dan burgers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |