quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb alweer vier users gezien, waarbij ik hele grote twijfels over heb.
Man en paard noemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb alweer vier users gezien, waarbij ik hele grote twijfels over heb.
Hmmm dat gaat wat te hard en te snel denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2003 11:20 schreef Gorro het volgende:
Dat lijkt me ontzettend rotwerk, ik zou er in elk geval geen zin in hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef jwjw het volgende:
[..]
Hmmm dat gaat wat te hard en te snel denk ik.
Het systeem is goed, maar de gekozen parameters minder ;-)
Ik denk meer aan iets als je stem in ronde 1 is 1 is 1 waard, dan in ronde 2 is je stem waard 1*1.03 dan ronde 3 wordt dat 1*1.03^2 etc ... die 3 is een voorbeeld, ik denk dat de waarde daarvan ook afhangt van hoeveel rondes je gaat houden.
Groet ;-)
De overwinning van Otto e Mezzo maakt het verlies van 2001 wel een beetje goed. Wie had nou verwacht dat ' ie zou winnen van LotRquote:
Retorische vraag, maar ik dus nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Doff het volgende:
De overwinning van Otto e Mezzo maakt het verlies van 2001 wel een beetje goed. Wie had nou verwacht dat ' ie zou winnen van LotR.
Dat deed ik vroeger. Maar ben ik van afgestapt, omdat in praktijk geen of minimaal verschil was met normaal tellen. Het is toch voor het grootste gedeelte dezelfde mensen, (naast de vaste FTR kliek nog wat andere mensen) die elke ronde (en tournaments in het algemeen) weer stemmen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er hebben tweeënzeventig mensen gestemd in de afgelopen ronde. Ik ga niet bij iedere user bekijken in hoeveel en welke rondes hij/zij eerder al heeft gestemd. En dan ook nog eens iedere stem een aparte factor geven, da's dus 3703 maal een extra handeling.
Dan heeft inderdaad niet zo veel nut, zeker in verhouding met de moeite.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger. Maar ben ik van afgestapt, omdat in praktijk geen of minimaal verschil was met normaal tellen. Het is toch voor het grootste gedeelte dezelfde mensen, (naast de vaste FTR kliek nog wat andere mensen) die elke ronde (en tournaments in het algemeen) weer stemmen.
Ik vind ze wel logisch eigenlijk, behoor ik nou tot de plebs?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:56 schreef jellyrose het volgende:
Kill Bill Vol. 1 - Blade Runner 34 - 32![]()
![]()
Requiem for a Dream - Taxi Driver 34 - 30![]()
WTF?
Nee, ik behoor denk ik tot het plebs.. Zowel Kill Bill en Requiem for a dream vind ik dan weer ontzettend overschatte films. Allebei van die gehypete titels zoals je ze wel vaker ziet de afgelopen jaren; het zijn geen slechte films, maar voor mij leggen ze het kwalitatief gewoon duidelijk af tegen films als Blade Runner en Taxi Driverquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik vind ze wel logisch eigenlijk, behoor ik nou tot de plebs?
Ik vind Blade Runner een overschatte film. KIll Bill vol1 qua verhaallijn ook, maar qua beeld vind ik het geweldig. Mijn vormgeef hart gaat open als ik deze film kijk!
Ik denk overigens dat het meeste mainstream volk Requiem for a dream niet gezien heeft. Ik vond em indrukwekkender dan Taxi Driver....
Hier nog juichen voor Hotaru no Haka en de volgende ronde op Amelie stemmenquote:46. Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies) - Braveheart 21 - 9![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |