Daar ben ik weer! Terug van weggeweest. Ik moet toch even mijn ei kwijt want jeetje wat is dit land klachtwaardig.
Te beginnen bij de wegen, dit zijn de slechtste wegen waar ik ooit op heb gereden, het is een mijnenveld van gigantische gaten in de weg. Vervolgens de overige chauffeurs deze rijden of bizar langzaam of extreem snel. En verkeersregels bestaan hier niet? Ze gooien de auto maar overal voor, dit land kent geneens flitspalen er staat nog oldschool een agent langs de weg met lasergun.
Dan de stranden, deze staan vol mot zonnenloungers die maar liefst 30-50euro per stuk kosten! De mensen ruimen ook hun zooi niet op wat volgt is een zee en strand vol plastic, luiers, en peuken.
De service is hit or miss, of het is snel en uitstekend of totale bagger en brutaal.
Dan mijn persoonlijke klacht, ik heb een accomodatie ergens boven op een heuvel, en de weg daar na toe is zo slecht dat ik besloot de auto onderaan op eenzandstuk langs de weg in het dorp te laten staan. Nu heeft iemand tot 2x toe vuilniszakken bovenop mijn auto geplaatst, de 1ste keer dat dit gebeurde was in het weekend dus ik dacht oh die persoon was dronken, ik kon er wel een beetje om lachen. De 2e keer snapte ik dat het persoonlijk was deze keer maakte het mij ook kwaad, ik schreef een briefje dat hij het geen 3e x moest proberen met mijn telefoonnummer erbij dat die mij kan bellen om te laten zien hoe mans die werkelijk is.
Nou mijn laatste dag ik parkeer op mijn vaste plekkie komt ineens van meerdere kanten volk op mij aflopen met de mededeling dat ik daar niet mag parken, ik vraag hoezo dit is openbare weg en gewoon langs de weg zonder verkeer te hinderen op een zandstuk. Nee, nee ik moest en zou daar weg. Geen zin in lekgestoken banden oid rij ik de heuvel op op dat krakkemikke wegentje en parkeer bij de accomodatie. Vandaag verlaten we Montengro waar ik wel blij mee ben.
Anti-klacht: De natuur hier en de kloosters zijn werkelijkwaar prachtig
Klacht: Neandertalers in een bananenrepubliek, dit land mag zich nooit aanlsuiten bij de Unie!!