Spring graag op die trein hoor met dit nummer.quote:Op zondag 5 april 2026 11:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Speaking of hype trains.
Dat is wel beetje de prijzen die ik verwacht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Felixa het volgende:
Ik probeer nu kaarten te kopen. Wat een prijzen! Staanplaatsen EUR 100,-. Zitplaatsen EUR 135,- eerste ring.
Maar alles is al zo'n beetje weg... Morgen en overmorgen maar weer proberen.
Pre sale is vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is wel beetje de prijzen die ik verwacht.
Morgen idd maar eens proberen en hopelijk geluk hebben. Maar als morgen pas de pre sale is. Hoe is kan het al bijna alles weg zijn dan?
Ik zie alleen ditquote:
Hier net nog 2 kaarten gekocht. 2e ring.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Felixa het volgende:
Ik probeer nu kaarten te kopen. Wat een prijzen! Staanplaatsen EUR 100,-. Zitplaatsen EUR 135,- eerste ring.
Komen er in de loop van vandaag en morgen weer nieuwe beschikbaar? Ik heb net niets kunnen bemachtigen. Er waren alleen wat losse stoelen hier en daar beschikbaar voor 140 pp..quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:16 schreef Felixa het volgende:
Ik wilde wel graag staanplaatsen, maar die waren om 10:06 al uitverkocht, op de 400 euro VIP tickets na. Verder alleen wat losse stoelen op matige plekken, maar geen 4 bij elkaar. Toen heb ik het opgegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:40 schreef Piles het volgende:
Wij konden nu nog 2 kaarten kopen, 1e ring, 1e rij. Maar vond 330 euro toch wat gortig.
Vreemd dat jullie niks vinden, maar blijf proberen zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |