Wat is de reden dat jullie online een relatie hebben? Woont hij te ver? Wil je geen fysieke relatie? Heeft een van jullie andere prioriteiten? Carrière oidquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:27 schreef mali17 het volgende:
ik heb al een tijdje 11 maanden een "online" relatie we video bellen/bellen en appen, ik heb hem ook al ontmoet in het echte leven. Alleen laaste tijd na een ruzie (die helemaal goed gesproken is) heb ik het gevoel of het anders is tussen ons hij is minder zorgzaam, noemt me geen lieve dingen meer en wilt minder video bellen/bellen. vroeger stond hij altijd op om de tijd dat ik wakker werd zodat we in de ochtend konden bellen. Het was een hele liefdevolle relatie en hij gaf altijd veel om me en wat ik dacht. Laatse tijd boeit hem het minder. Hij weet dat ik iets niet leuk vind maar doet het vervolgens toch. hij word ook nooit meer wakker in de ochtend en slaapt gewoon door. Hij appt me ook langzamer terug, Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil het niet zomaar uitmaken over de app alsof deze hele relatie niks was? en ik wil het ook niet uitmaken ik hou veel van hem. Ik weet niet of hij nog dezelfde liefde voor me voelt als hij vroeger deed.
Weet iemand wat ik moet doen? of ervaring met zo soort situatie zelf?
Ik zou het graag willen weten.
Ik heb hem ontmoet in Engeland toen ik daar was op vakantie, Heb toen 2 weken met hem gespendeerd. vervolgens nummers uitgewisseld en toen is hij nog hier een keer gekomen en zo heen en weer. Ik ben zelf student dus ik ben niet zoveel geld om altijd maar heen en weer te gaan (hij ook niet).quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:42 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie online een relatie hebben? Woont hij te ver? Wil je geen fysieke relatie? Heeft een van jullie andere prioriteiten? Carrière oid
waarom verwacht je dat iemand elke dag eerder op staat om jou te kunnen bellen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:47 schreef mali17 het volgende:
[..]
Ik heb hem ontmoet in Engeland toen ik daar was op vakantie, Heb toen 2 weken met hem gespendeerd. vervolgens nummers uitgewisseld en toen is hij nog hier een keer gekomen en zo heen en weer. Ik ben zelf student dus ik ben niet zoveel geld om altijd maar heen en weer te gaan (hij ook niet).
Ja! Vragen wat er in hem omgaat...quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:27 schreef mali17 het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen? of ervaring met zo soort situatie zelf?
Ik zou het graag willen weten.
Op FOK! werkt het prima hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat een online relatie waar je elkaar niet ziet gewoon niet werkt
Genoeg mensen die het zo zouden kunnen, maar gewoon niet willen. Als je een online relatie aangaat, kies je al voor een bepaalde afstand. Die afstand kun je heel eenvoudig uitbreiden of inkrimpen, een stuk makkelijker dan in een fysieke relatie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
Natuurlijk neukt hij een ander, wees realistisch.
Was die ontmoeting vrij recent of al weer wat langer geleden?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:27 schreef mali17 het volgende:
ik heb al een tijdje 11 maanden een "online" relatie we video bellen/bellen en appen, ik heb hem ook al ontmoet in het echte leven.
Misschien is het het beste om het hem gewoon een keer te vragen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:27 schreef mali17 het volgende:
Ik weet niet of hij nog dezelfde liefde voor me voelt als hij vroeger deed.
Ze heeft één keer gereageerd hoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
TS start en topic en reageert vervolgens niet?
Sowiesoquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat het heel gezond is dat het wat minder intens wordt.
Ze had de OP al leeggehaald, dus het is wel de vraag of ze nog gaat reageren.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
TS start en topic en reageert vervolgens niet?
Misschien nog een protestpost in FBquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze had de OP al leeggehaald, dus het is wel de vraag of ze nog gaat reageren.
Vragen hoe het gaat, betrokkenheid tonen, naar je luisteren, etc.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Je zegt dat hij 'minder zorgzaam' is en altijd zo 'liefdevol' ik ben benieuwd hoe je dat 'online' dan merkt?
Voor mij zit zorgzaamheid meer in daden dan in woorden dus ik ben nieuwschierig hoe je dat constateert.
Toch blijven het maar woorden 'op papier. Zonder extra info, mimiek etc. hoeft het niet zo veel te betekenen en kan het gewoon aangeleerd zijn. Soort van beleefdheid die je bijvoorbeeld ook naar een collega toe kan hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vragen hoe het gaat, betrokkenheid tonen, naar je luisteren, etc.
Beeldbellen is ook een optie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toch blijven het maar woorden 'op papier. Zonder extra info, mimiek etc. hoeft het niet zo veel te betekenen en kan het gewoon aangeleerd zijn. Soort van beleefdheid die je bijvoorbeeld ook naar een collega toe kan hebben.
En reken er maar op dat die vrouw in Ghana ondertussen met een andere vent lag te wippen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ken een gozer die eens een online relatie heeft gehad met een vrouw uit Ghana.
Om een lang verhaal kort te maken, hij onderhield haar omdat de economie daar niet zo rooskleurig was en toen zijn spaargeld op was en hij dat kenbaar maakte werd ie gelijk geblokkeerd zonder ook maar enig antwoord. Nooit meer wat van gehoord.
Nou ja dan waren de intenties achteraf duidelijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ken een gozer die eens een online relatie heeft gehad met een vrouw uit Ghana.
Om een lang verhaal kort te maken, hij onderhield haar omdat de economie daar niet zo rooskleurig was en toen zijn spaargeld op was en hij dat kenbaar maakte werd ie gelijk geblokkeerd zonder ook maar enig antwoord. Nooit meer wat van gehoord.
Mmmm, het voelt mss anders, maar ik denk dat je hier mss de kern wel te pakken hebt...quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:27 schreef mali17 het volgende:
ik heb al een tijdje 11 maanden een "online" relatie we video bellen/bellen en appen, ik heb hem ook al ontmoet in het echte leven. Alleen laaste tijd na een ruzie (die helemaal goed gesproken is) heb ik het gevoel of het anders is tussen ons hij is minder zorgzaam, noemt me geen lieve dingen meer en wilt minder video bellen/bellen. vroeger stond hij altijd op om de tijd dat ik wakker werd zodat we in de ochtend konden bellen. Het was een hele liefdevolle relatie en hij gaf altijd veel om me en wat ik dacht. Laatse tijd boeit hem het minder. Hij weet dat ik iets niet leuk vind maar doet het vervolgens toch. hij word ook nooit meer wakker in de ochtend en slaapt gewoon door. Hij appt me ook langzamer terug, Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil het niet zomaar uitmaken over de app alsof deze hele relatie niks was? en ik wil het ook niet uitmaken ik hou veel van hem. Ik weet niet of hij nog dezelfde liefde voor me voelt als hij vroeger deed.
Hhvvj ntb wjnmk… die tijd?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:18 schreef JopieKlaassen het volgende:
Doet me denken aan mijn MSN-'relaties' van vroeger, goede tijd was dat.
Dat soort berichten stuur ik nog steeds naar m’n vrouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |