Die ene waar de trein vandaan vertrektquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de NS het zo duidelijk maakt wat mijn vertrekspoor is.
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.
Tijdens de verbouwing hadden ze toen een soort steigertje gebouwd zodat je over het andere spoor heen kon stappen.
Voelt bijna hetzelfde.
Oke, waar heb je hem voor het laatst gebruikt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet staat nu nog nergens waar mijn trein vertrekt
Soort Final Destination plotquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.
Tijdens de verbouwing hadden ze toen een soort steigertje gebouwd zodat je over het andere spoor heen kon stappen.
Voelt bijna hetzelfde.
Trein gebruiken? Hmquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
A double play! Honkbalfans vinden dat fijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat nou als je 2 aanslagen doet
Maar Zwab is er nogquote:
Don't think he knows about second attack, Pip.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat nou als je 2 aanslagen doet
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk dat je een totaal andere kant op kan gaan als je in het verkeerde rijtuig stapt.
Het valt wel mee toch, voor hoop mensen was het toch al navelstaren of navo-staren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef Haags het volgende:
Fijn dat dat hele navo circus voorbij is.
Gelukkig zijn er hier nog flink wat maatregelen en afsluitingen tot half augustus van kracht._!
Niet Wien he.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk dat je een totaal andere kant op kan gaan als je in het verkeerde rijtuig stapt.
Nou nou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.
Joequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.
Conducteur stuurt je vanzelf weg als je verkeerd zit. Komt 100 % zeker langs. Het is niet de NS sprinter Breukelen - Amsterdam op donderdagochtendquote:
Spoor 13 is er vrijwel niet in NL. Als het er wel is, vertrekken er geen personen treinen iigquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet staat nu nog nergens waar mijn trein vertrekt
Op Utrecht welquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spoor 13 is er vrijwel niet in NL. Als het er wel is, vertrekken er geen personen treinen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |