SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwsgierigheid zich een beetje verraden voelt na Willeke Alberti zo patsboem rauw op het dak te krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
immer meer
ik leef voor nutteloze details en rare weetjes
spoor 13quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de NS het zo duidelijk maakt wat mijn vertrekspoor is.
Kweenie of dat een regel is. Maar zie hem er zo voor aan dat Trump het graag zo heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
Vance en Trump mogen niet samen in 1 vliegtuig zeker?
er gaan twee usa vliegtuigen achter elkaar aan in de lucht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweeniebof dat een regel is. Maar zie hem er zo voor aan dat Trump het graag zo heeft.
Nee, de president en de vicepresident mogen in principe niet samen in hetzelfde vliegtuig reizen. Dit is een veiligheidsmaatregel om te voorkomen dat beide leiders tegelijkertijd uitgeschakeld zouden worden, bijvoorbeeld bij een ongeluk of aanslagquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
Vance en Trump mogen niet samen in 1 vliegtuig zeker?
maar wat nou als je 2 aanslagen doetquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, de president en de vicepresident mogen in principe niet samen in hetzelfde vliegtuig reizen. Dit is een veiligheidsmaatregel om te voorkomen dat beide leiders tegelijkertijd uitgeschakeld zouden worden, bijvoorbeeld bij een ongeluk of aanslag
Dan verdien je een lintjequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat nou als je 2 aanslagen doet
of zn Nederlandse neef Epkequote:
Die blijft liever staan dan dat ie in beweging komtquote:
ho ho.... die zwiert en zwaait er flink op losquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die blijft liever staan dan dat ie in beweging komt
13,5.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Die ene waar de trein vandaan vertrektquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.
Tijdens de verbouwing hadden ze toen een soort steigertje gebouwd zodat je over het andere spoor heen kon stappen.
Voelt bijna hetzelfde.
Oke, waar heb je hem voor het laatst gebruikt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet staat nu nog nergens waar mijn trein vertrekt
Soort Final Destination plotquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben op Rotterdam wel eens vertrokken van een spoor dat direct tussen twee andere sporen in lag zonder perron er aan.
Tijdens de verbouwing hadden ze toen een soort steigertje gebouwd zodat je over het andere spoor heen kon stappen.
Voelt bijna hetzelfde.
Trein gebruiken? Hmquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
A double play! Honkbalfans vinden dat fijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar Zwab is er nogquote:
Don't think he knows about second attack, Pip.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk dat je een totaal andere kant op kan gaan als je in het verkeerde rijtuig stapt.
Het valt wel mee toch, voor hoop mensen was het toch al navelstaren of navo-staren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef Haags het volgende:
Fijn dat dat hele navo circus voorbij is.
Gelukkig zijn er hier nog flink wat maatregelen en afsluitingen tot half augustus van kracht._!
Niet Wien he.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk dat je een totaal andere kant op kan gaan als je in het verkeerde rijtuig stapt.
Nou nou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.
Joequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon dezelfde trein. Wordt diep in de nacht geknipt. Reservering verplicht dus je zit meteen in het goede rijtuig tenzij je echt een ENORME ACHTERLIJKE MONGOLENKNOEST bent. Dat is niet uit te sluiten. Dan nog kun je bij toeval in de goeie helft zitten.
Conducteur stuurt je vanzelf weg als je verkeerd zit. Komt 100 % zeker langs. Het is niet de NS sprinter Breukelen - Amsterdam op donderdagochtendquote:
Spoor 13 is er vrijwel niet in NL. Als het er wel is, vertrekken er geen personen treinen iigquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet staat nu nog nergens waar mijn trein vertrekt
Op Utrecht welquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spoor 13 is er vrijwel niet in NL. Als het er wel is, vertrekken er geen personen treinen iig
We kunnen ook nog die conducteur omkopen om Katgeval het verkeerde treinstel in te sturen, muahahahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Conducteur stuurt je vanzelf weg als je verkeerd zit. Komt 100 % zeker langs. Het is niet de NS sprinter Breukelen - Amsterdam op donderdagochtend
nee in U is die ook wegquote:
*regelt ietsquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Aan dat schoolklasje te zien ben ik niet de enige.
Beter zitten die heel ver weg van mij.
Van mij is ergerquote:
*stapt inquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Twee druktemakers liepen godzijdank langs mij. Ik zit nog alleen in een ruimte voor 4. Dit is perfect
MAX MAX MAX SUPERMAX MAX MAX SUPER SUPER MAX MAX MAXquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MAX MAX MAX SUPERMAX MAX MAX SUPER SUPER MAX MAX MAX
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nog steeds alleen, dit is echt goud
Oja kut, er zijn nog andere stations waar mensen in kunnen stappenquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MAX MAX MAX SUPERMAX MAX MAX SUPER SUPER MAX MAX MAX
Een Noorse Zonnekoning?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
ONE MORE DRINK FOR THE SUNKING NORWEGIAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je niet een coupé voor jezelf geboektquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Krijg net te horen dat er nog 3 anderen gaan komen. Balen
Jawel, maar schijnbaar alleen maar voor het eerste stuk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet een coupé voor jezelf geboekt
Kan, dat moet je de mannen van AleStorm vragen. geen idee verder..quote:
Hoe kan dat nou weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar schijnbaar alleen maar voor het eerste stuk.
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, ik zit nu alleen en straks niet meer
Was een grapjequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?
in die militaire vrachtvliegerquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje die ik mij eerder al afvroeg. Hoe komt de auto van Trump in Nederland? Dat ding staat niet ergens in Nederland in een garage te wachten totdat Trump een keertje hier is.
Hij heeft inderdaad niet voor die anderen geboekt. Die hebben ook zijn coupé voor zichzelf geboekt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?
May de 4th be with youquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een grapje
Ik heb gewoon een plek in een vierpersoonsruimte.
Flink legervliegtuig landde gisterochtend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje die ik mij eerder al afvroeg. Hoe komt de auto van Trump in Nederland? Dat ding staat niet ergens in Nederland in een garage te wachten totdat Trump een keertje hier is.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad niet voor die anderen geboekt. Die hebben ook zijn coupé voor zichzelf geboekt.
Ik zou dat niet bovenaan mijn wensenlijstje zetten, maar het staat nog altijd ver boven drukke jongeren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker bejaarde gerda's neuken die voor het Mozartfestival komen jatogg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |