SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwsgierigheid zich een beetje verraden voelt na Willeke Alberti zo patsboem rauw op het dak te krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
immer meer
ik leef voor nutteloze details en rare weetjes
spoor 13quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de NS het zo duidelijk maakt wat mijn vertrekspoor is.
Kweenie of dat een regel is. Maar zie hem er zo voor aan dat Trump het graag zo heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
Vance en Trump mogen niet samen in 1 vliegtuig zeker?
er gaan twee usa vliegtuigen achter elkaar aan in de lucht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweeniebof dat een regel is. Maar zie hem er zo voor aan dat Trump het graag zo heeft.
Nee, de president en de vicepresident mogen in principe niet samen in hetzelfde vliegtuig reizen. Dit is een veiligheidsmaatregel om te voorkomen dat beide leiders tegelijkertijd uitgeschakeld zouden worden, bijvoorbeeld bij een ongeluk of aanslagquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:08 schreef Nizno het volgende:
Vance en Trump mogen niet samen in 1 vliegtuig zeker?
maar wat nou als je 2 aanslagen doetquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, de president en de vicepresident mogen in principe niet samen in hetzelfde vliegtuig reizen. Dit is een veiligheidsmaatregel om te voorkomen dat beide leiders tegelijkertijd uitgeschakeld zouden worden, bijvoorbeeld bij een ongeluk of aanslag
Dan verdien je een lintjequote:Op woensdag 25 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wat nou als je 2 aanslagen doet
of zn Nederlandse neef Epkequote:
Die blijft liever staan dan dat ie in beweging komtquote:
ho ho.... die zwiert en zwaait er flink op losquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die blijft liever staan dan dat ie in beweging komt
13,5.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de NS het zo duidelijk maakt wat mijn vertrekspoor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |