Ik vind pretpark filmpjes op youtube dus echt heerlijk om te kijken. Bij sommige parken zal ik nooit komen ivm te ver of te duur en op deze manier kan je het toch beleven
Ook heb je op youtube heel veel toeristen die voor het eerst zeg de Efteling bezoeken. Zo gaaf om te zien.
Hier een paar pareltjes:
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-videoCoasteraddict is een aanrader hij heeft onlangs Nederland aangedaan.
Dichterbij huis hebben we natuurlijk Niels van Efteling, dat ene walibi meisje en Simon van themepark adventures.
Ik weet niet waar Simon het geld vandaan haalt, maar hij lijkt bijna elke week wel ergens op de wereld in een pretpark te zijn. Van NL tot Amerika tot Vietnam tot Parijs en terug. Geen idee hoe hij dat bekostigd. Zijn channel is niet zo groot.
Bekijk deze YouTube-videoKoetlife doet ook pretpark filmpjes maar ik vind hem imo niet om aan te gluren.
Bekijk deze YouTube-videoThemepark worldwide (hierboven) is ook een vrij grote youtuber op dit gebied. Ik volg hem niet vast, maar wel af en toe pak ik er een video mee.
Iemand nog verborgen parels te delen?