quote:Storing in internet en telefonie, meldingen uit het hele land
Er is een grote storing in internet en telefonie. Op allestoringen.nl is te zien dat sinds 12.30 uur bij vrijwel alle providers het aantal storingsmeldingen toeneemt.
De meldingen komen met name uit de Randstad, maar ook uit andere delen van het land.
Eerder vandaag had Odido al te maken met een storing. Bijna 4000 mensen maakten daar melding van, verspreid over het land. Ook bij de NAVO-top hadden mensen er last van.
Volgens Odido waren er geen aanwijzingen dat sprake was van een cyberaanval. Iets na 11.00 uur was dat opgelost, maar anderhalf uur later meldt de provider dat er opnieuw eenzelfde soort storing is.
Hier welquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Odido doet het bij mij nog steeds niet.
Je had beter de neuralink chip van Musk kunnen nemen, met starlink ben je altijd verbonden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
Vandaar dat m'n Bill Gates 5G-chipimplantaat zo stil is vandaag.
Die van Kill Gates werd gratis bij mijn 8e corona-vaccinazie ingespoten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je had beter de neuralink chip van Musk kunnen nemen, met starlink ben je altijd verbonden.
Ook die hebben wel eens een storing.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Odido is zo tering slecht dat ik al een tijd geleden ben overgestapt naar Voda
Overal gewoon bereik nu
KPN is groter?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
Tja, ze zijn nu de grootste. Het geld is uitgegeven aan overnames. En als je de grootste hebt hoef je geen kwaliteit meer te leveren.
Odido is de grootste in mobiel telefoneren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
KPN is groter?
Odido, Ben, Simpel
KPN, Simyo, Youfone, Lebara, Budget Mobiel
Het aantal submerken dat Odidi en KPN voeren zegt natuurlijk weinig over het aantal klanten. Qua afnemers zijn KPN en Vodafone beide groter dan Odido.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:25 schreef Nober het volgende:
KPN is groter?
Odido, Ben, Simpel
KPN, Simyo, Youfone, Lebara, Budget Mobiel
Vodafone is inderdaad het slechtste netwerk van Nederland.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op het Vodafone-netwerk, maar Jezus wat een troep
Wat is AH mentaliteit? Personeel als sluitpost zien, des te meer voor de top?quote:Ton Mertens Telefoon opnieuw opstarten gaat met pincode. Dus GSM kaart werkt. Toch geen telefoonverbinding. Omzet Odido 200miljoen per maand. Misschien echte ICTers inhuren in plaats van MBO studenten. AH mentali
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |