abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 11:26:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218039271
Beeldvorming, imago en hokjes-denken is inherent aan moderne muziek. Ik schaar mezelf onder de alternatieve muziekliefhebber. Her en der uitstapjes. Maar ik heb niks met het gepiel van Prog Rock of "supergroepen" uit de jaren 60/70. Gepiel op de vierkante meter. Door een of andere reden glipt er toch wel een keer een album tussendoor. Bij mij is het deze van Pink Floyd..........................Ik kan niet uitleggen waarom.

Bekijk deze YouTube-video

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 11:29:15 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_218039288
Ik lees dit in de commentaren............400 keer geliked. Misschien is dit de omschrijving? ..............'Soft, dreamy underrated album. Nostalgic and innocent. Full of introspection.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:34:50 #3
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_218039331
Childshood's End is gewoon top 10 materiaal van PF. Ik vind 'm ook mooier dan Time.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_218039461
Ik ben een HipHop & RnB liefhebber, qua muziek die ik het liefst luister. Maar Tame Impala vind ik helemaal geweldig. Dat genre valt dan meer onder Alternatief/Psych Rock maar hij heeft ook wel andere invloeden erin qua genre. Albums vond ik zo goed dat ik het op LP heb gekocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 12:01:20 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_218039631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben een HipHop & RnB liefhebber, qua muziek die ik het liefst luister. Maar Tame Impala vind ik helemaal geweldig. Dat genre valt dan meer onder Alternatief/Psych Rock maar hij heeft ook wel andere invloeden erin qua genre. Albums vond ik zo goed dat ik het op LP heb gekocht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel veilig alternatief. Ik heb er niks mee. Veel te glad. Maar ik begrijp wel degelijk dat als je toch een uitstapje maakt dit goed te pruimen is.

pi_218039680
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dit is wel veilig alternatief. Ik heb er niks mee. Veel te glad. Maar ik begrijp wel degelijk dat als je toch een uitstapje maakt dit goed te pruimen is.

Ja precies, ieder zijn voorkeuren :P

Maar veilig, ik zie dat niet zo, maar gewoon zo van ja ik geniet ervan en voel de muziek :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 12:06:53 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_218039711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja precies, ieder zijn voorkeuren :P

Maar veilig, ik zie dat niet zo, maar gewoon zo van ja ik geniet ervan en voel de muziek :P
Dat is het belangrijkste. :)

pi_218040019
Ik vind de nieuwe Lady Gaga best tof :@ . Gewoon een stoer mens met goede songs.
pi_218043627
Er zou een lijst bestaan van muziek waarmee je spoken kan oproepen en dus ook kwade spoken welicht,

op mn 20e paar keer zo van Owww spannend dat ga ik uitproberen,

maar ok nu iets ouder en denk neeee laat maar want in mn leven spookt het al genoeg zat :)
pi_218044586
Ik hou niet van rap maar vind Marshall Maters van Eminem erg goed
pi_218048344
De afgelopen weken naar aanleiding van het overlijden van Brian Wilson kwamen the Beach Boys weer regelmatig voorbij. Ik heb het altijd nogal zoetsappig, gladjes en te vrolijk gevonden, maar muzikaal zit het wel erg goed in elkaar. Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.

Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juni 2025 @ 15:34:51 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_218049680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De afgelopen weken naar aanleiding van het overlijden van Brian Wilson kwamen the Beach Boys weer regelmatig voorbij. Ik heb het altijd nogal zoetsappig, gladjes en te vrolijk gevonden, maar muzikaal zit het wel erg goed in elkaar. Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.

De Beatles waren jaloers op de arrangementen.

donderdag 26 juni 2025 @ 18:07:29 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_218050524
quote:

Pet Sounds is juist heel 'moody'.

Ik kan je overigens ook Smile aanraden. Ook hele mooie arrangementen. En dat zijn wat meer vrolijke nummers.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 juni 2025 @ 18:12:42 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_218050554
quote:
Net geprobeerd. Na 2 minuten was het wel genoeg.

pi_218051263
quote:
Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.
Ik moet die ook nog eens een keer goed luisteren. Vaak doorheen geskipt en dacht ik van waarom wordt dit zo hoog geprezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218051358
Mijn go-to is vooral vrouwelijke popartiesten, maar ik luister wel graag naar deze:

Of

En luister ook niet echt rap, maar kan deze ook wel waarderen:

donderdag 26 juni 2025 @ 19:59:55 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218051409
Enige wat buiten mijn comfortzone ligt is Schlager en Country , dat luister ik dan ook niet :+
Verder sta ik overal voor open en luister ik naar van alles.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218055765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 19:59 schreef Puzzie het volgende:
Enige wat buiten mijn comfortzone ligt is Schlager en Country , dat luister ik dan ook niet :+
Verder sta ik overal voor open en luister ik naar van alles.
Schlager weet ik weinig van, ligt ook buiten mijn comfort en in mijn irritatiezone, maar Country is wel een heel breed spectrum om in zijn geheel af te schrijven.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:52:17 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218055781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Schlager weet ik weinig van, ligt ook buiten mijn comfort en in mijn irritatiezone, maar Country is wel een heel breed spectrum om in zijn geheel af te schrijven.
Ik heb het over mezelf en ik heb weinig met dat genre :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218055903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik heb het over mezelf en ik heb weinig met dat genre :+
Ik bedoel dat als je zo'n brede smaak hebt, er het brede assortiment wat onder country geschaard wordt, er vast iets zit wat je wel leuk vindt. Er zit nogal een verschil tussen John Denver en Social Distortion, om maar wat te noemen ;)
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juni 2025 @ 11:31:55 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_218056164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik bedoel dat als je zo'n brede smaak hebt, er het brede assortiment wat onder country geschaard wordt, er vast iets zit wat je wel leuk vindt. Er zit nogal een verschil tussen John Denver en Social Distortion, om maar wat te noemen ;)
Ha ha. Wat een mooie vergelijking. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')