SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben een HipHop & RnB liefhebber, qua muziek die ik het liefst luister. Maar Tame Impala vind ik helemaal geweldig. Dat genre valt dan meer onder Alternatief/Psych Rock maar hij heeft ook wel andere invloeden erin qua genre. Albums vond ik zo goed dat ik het op LP heb gekocht.Dit is wel veilig alternatief. Ik heb er niks mee. Veel te glad. Maar ik begrijp wel degelijk dat als je toch een uitstapje maakt dit goed te pruimen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja precies, ieder zijn voorkeurenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is wel veilig alternatief. Ik heb er niks mee. Veel te glad. Maar ik begrijp wel degelijk dat als je toch een uitstapje maakt dit goed te pruimen is.
Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, ieder zijn voorkeuren
Maar veilig, ik zie dat niet zo, maar gewoon zo van ja ik geniet ervan en voel de muziek
De Beatles waren jaloers op de arrangementen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De afgelopen weken naar aanleiding van het overlijden van Brian Wilson kwamen the Beach Boys weer regelmatig voorbij. Ik heb het altijd nogal zoetsappig, gladjes en te vrolijk gevonden, maar muzikaal zit het wel erg goed in elkaar. Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.
Bekijk deze YouTube-video
Pet Sounds is juist heel 'moody'.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De afgelopen weken naar aanleiding van het overlijden van Brian Wilson kwamen the Beach Boys weer regelmatig voorbij. Ik heb het altijd nogal zoetsappig, gladjes en te vrolijk gevonden, maar muzikaal zit het wel erg goed in elkaar. Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.
Bekijk deze YouTube-video
Net geprobeerd. Na 2 minuten was het wel genoeg.quote:
Ik moet die ook nog eens een keer goed luisteren. Vaak doorheen geskipt en dacht ik van waarom wordt dit zo hoog geprezen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Het lijken simpele popdeuntjes, maar er zit ontzettend veel in.
Schlager weet ik weinig van, ligt ook buiten mijn comfort en in mijn irritatiezone, maar Country is wel een heel breed spectrum om in zijn geheel af te schrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:59 schreef Puzzie het volgende:
Enige wat buiten mijn comfortzone ligt is Schlager en Country , dat luister ik dan ook niet![]()
Verder sta ik overal voor open en luister ik naar van alles.
Ik heb het over mezelf en ik heb weinig met dat genrequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:51 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Schlager weet ik weinig van, ligt ook buiten mijn comfort en in mijn irritatiezone, maar Country is wel een heel breed spectrum om in zijn geheel af te schrijven.
Ik bedoel dat als je zo'n brede smaak hebt, er het brede assortiment wat onder country geschaard wordt, er vast iets zit wat je wel leuk vindt. Er zit nogal een verschil tussen John Denver en Social Distortion, om maar wat te noemenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over mezelf en ik heb weinig met dat genre
Ha ha. Wat een mooie vergelijking.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je zo'n brede smaak hebt, er het brede assortiment wat onder country geschaard wordt, er vast iets zit wat je wel leuk vindt. Er zit nogal een verschil tussen John Denver en Social Distortion, om maar wat te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |