abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 10:49:00 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218038972
Ondertussen ben ik vaker naar het Jeroen Bosch Ziekenhuis geweest dan naar de Vliert. Zo weer op pad. Eerst nog ff terug naar de zomer van 1987. Toen ik in het eerste van N.I.V.O.-Sparta nog sneller was dan de grensrechter, masseur Jaap Giltjes zat me wel op de hielen. Ik als een jonge adonis, in gele zwembroek, op Terschelling over het grootste strand van Europa paradeerde, nog voor Dries en Trump het concept stalen. 's Ochtends een meisje dat in m'n slaapzak was blijven logeren (Pré B&B. Concept ook al van me gestolen.), vragen hoe je ook alweer haar naam spelt. (er werd nog geen gebruik gemaakt van de VAR en rugnummers). Ik vind nog steeds Wyb munten uit 1987 terug als ik de vuile was buiten zet tijdens het eigen straatje schoonvegen.

Corné had me nog niet gebeld met de vraag wat ik van de naam "The Nozems" vond. I.i.g. makkelijker en typerender dan New Annoyance. De rest werd geschiedenis. Later hadden we weer telefonisch contact en opperde ik de naam "Misselijk" voor zijn nieuwe Punkband. Weer werd er geschiedenis geschreven.

Ik moest nog gek van vreugde worden, toen ik achter het doel stond waar San Marco in de laatste minuut de Duitsers versloeg op het EK88. Kortom en ook tevens, het jaar van You're Living All Over Me, het beste album van de meest invloedrijke band ooit.

P.S. Ach, ik scoorde 4 keer in de Vliert bij een proefwedstrijd van FC Den Bosch. Nooit meer iets gehoord. Las later dat ene Marcel Brands wel was aangenomen. Zoals Piet Keizer al zei toen Ajax Jan van Halst contracteerde als opvolger van Jari Litmanen: 'Middelmaat gegarandeerd'

Herman. Ex-Hangende rechtsbuiten met lui oog.

Bekijk deze YouTube-video

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')