SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SSSSSTTTT.quote:
Ik overweeg dit wel te doen ja want het lijkt echt steeds of Hedwig daar staat.quote:
Die bestaan niet meer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden gisteren al berekend dat het Oostenrijkse Schillings waren.
Tuurlijk bestaan ze nog wel. Ze zijn alleen niet meer in gebruik.quote:
Oh wat gek dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan ze nog wel. Ze zijn alleen niet meer in gebruik.
Het is ook niet ECHT alsof ik ijsjes verkoop
akkoordquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het weer benauwd vandaag. En zo warm is het toch niet.
Nog niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele nacht wakker gelegen vanwege het gegeven dat de meest machtige man op aarde vlakbij je in de buurt sliep?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vandaag zo moe, zo moe, zo moe
Ik ben vandaag zo moe, zo moe was ik nog nooit
Even lekker slapen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Spetter Pieter pater lekker aan het gapenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je was okay.quote:
Dat is beter!quote:
Koud douchen dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen niet in het hotel
En het wordt tropisch warm
Help
Als die rijdtquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen niet in het hotel
En het wordt tropisch warm
Help
Zijn de koekjes op?quote:
64200 stapjesquote:
KAARIJA?!!?!?!quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele nacht wakker gelegen vanwege het gegeven dat de meest machtige man op aarde vlakbij je in de buurt sliep?
ja, zoquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spetter Pieter pater lekker aan het gapen
Ga maar vast naar huis. Ik wil nog even slapen
Boohquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
64200 stapjes
Wandeling naar Amsterdam was uiteindelijk 44 km
En van Utrecht CS naar huis nog 2,5
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
64200 stapjes
Wandeling naar Amsterdam was uiteindelijk 44 km
En van Utrecht CS naar huis nog 2,5
Nu even naar de Coolblue en de supermarkt
Misschien vanavond nog een rondje maken
Tussendoor sportschool, staat eigenlijk benen op de planning maar ik denk dat ik die oversla voor borst
Verkeerde item in bagging area?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer lachen gieren brullen bij de zelfscan van de Lidl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
schap was bij mijn kruidvat ook leegquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik was in de buurt van een andere Kruidvat, kijken of ze daar de peanut caramel Milka hadden, maar Crack was er al geweest geloof ik want het hele schap was leeg.
Ik kijk straks hier nog even, dan maar de Oreo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
schap was bij mijn kruidvat ook leegbij andere kruidvat echt meer dan 100 denk ik
Kun je goed dansen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw dansbroekje, hij is goedgekeurd
Ja echt, dan leg je daar je lege tas op, je scant je kroketten, houdt tasje iets open om doosje kroketten erin te doen GEWICHT KLOPT NIETquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verkeerde item in bagging area?
Boh, bagging areaquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Verkeerde item in bagging area?
Goedgekeurd door wie?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nieuw dansbroekje, hij is goedgekeurd
Vanavond wel naar Amsterdam. Spann0nd.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond wel naar Amsterdam. Spann0nd.
quote:
Straks samen met NK gestrand op Amsterdam CS.quote:
Mijn trein rijdtquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks samen met NK gestrand op Amsterdam CS.
Dan zullen jullie het niet koud krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks samen met NK gestrand op Amsterdam CS.
"HEE, DE TREIN VAN NATTEKAT RIJDT, JUST SAYIN'."quote:
Je moet wel iets te snacken hebben héquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:50 schreef Ama het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik als bedankje straks weer een muis ofzo.
Beschuit met muisquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je moet wel iets te snacken hebben hé
Ja maar ja..quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je moet wel iets te snacken hebben hé
Vertel meer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer lachen gieren brullen bij de zelfscan van de Lidl.
Snotverquote:
Eerst moest ze lachen, daarna moest ze gieren en toen moest ze brullenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
TechnESF1Gamerquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
Dip m in chocoladequote:
PostNL is echt een kut bedrijfquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze het halen?
Bij mij waren ze gisteren netjes op tijd, en laat genoeg om mij gewoon thuis te treffen.quote:
Vast wel. Maar haal jij de deur voordat ze met je pakket wegrijden?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze het halen?
Volgens het bedrijf is het nog niet eens vertrokken uit het land van herkomst.quote:
Wow rozevla zegt eens iets goed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Al die achterlijke varianten op een donut, croissant of tompouce.
Doe normaal !
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast wel. Maar haal jij de deur voordat ze met je pakket wegrijden?
Ik stond naast de deur toen ie aanbelde gisteren, skill-issue.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast wel. Maar haal jij de deur voordat ze met je pakket wegrijden?
Van hem of van jou?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond naast de deur toen ie aanbelde gisteren, skill-issue.
Je gaat toch niet klagen over lekker vreten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Ga bijna denken dat het niet helemaal goed gaat met hem.
Hallo snolquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Ga bijna denken dat het niet helemaal goed gaat met hem.
Ik hoop eerder dan ze het gaan bezorgenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze het halen?
Hehe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dan ze het gaan bezorgen
DAB DAB DABquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw is al vloekend aan het schoonmaken dus prima momentje voor mij om haar te vermaken met mijn "zangkunsten".
Ze mag nu genieten van Eurodab @:crack_
Please don't.quote:
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lolquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Is Rutte chirurgisch aan Trumps endeldarm genaaid?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Te laat.* TheStigsDutchCousin is teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou nee want hij meent niks van die sms.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
*noteert*quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is teleurgesteld
Was te verwachtenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Te laat.Helder waar Trump zijn inspiratie heeft opgedaan met zijn Europapa style kostuum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, een minuut te lang uitgesteld, nu moet ik weer een half uur uitstellen.
Ik heb 5 minuten voor vertrek mijn tas nog steeds niet ingepakt.
Is helemaal prima.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, een minuut te lang uitgesteld, nu moet ik weer een half uur uitstellen.
Ik heb 5 minuten voor vertrek mijn tas nog steeds niet ingepakt.
Nee die is zich enorm aan het inlikken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nee want hij meent niks van die sms.
WELKOM IN EUROPA JONGEquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder waar Trump zijn inspiratie heeft opgedaan met zijn Europapa style kostuum.
[ afbeelding ]
Hoor ik vakerquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is teleurgesteld
Daar is 'ie op geselecteerd. De man heeft nul visie, maar is een ster in zaken regelen omdat 'ie als geen ander weet hoe hij anderen moet bespelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die is zich enorm aan het inlikken.
Hij komt gewoon niet aan in Oostenrijkquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ja. Heel goed gezien. En daarom houden we Trump militair gezien te vriend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die is zich enorm aan het inlikken.
@CherryLips Alsof mensen gaan kijken voor dat programma.quote:Liam Payne is vanaf 9 juli te zien in het nieuwe Netflix-programma Building the Band. De show was een van de laatste projecten waaraan de in oktober overleden Payne werkte.
Bakvisjes alert.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips Alsof mensen gaan kijken voor dat programma.
Alleen de laatste aflevering kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips Alsof mensen gaan kijken voor dat programma.
jij bent 9 juli om 00:01 Netflix aan het vernieuwen dusquote:
Meestal in de ochtend toch pas?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent 9 juli om 00:01 Netflix aan het vernieuwen dus
Ik was meer van de girlbands, zoals Spice girls, Destiny child en Sugababesquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Videoland is vaak om 9:00 uur 's ochtends.quote:
Ik las grillbandsquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was meer van de girlbands, zoals Spice girls, Destiny child en Sugababes
geen idee. ik heb geen netflixquote:
uhuh dat roep je nu wel heel hard... maar ondertussen... F5 F5 F5quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was meer van de girlbands, zoals Spice girls, Destiny child en Sugababes
Ik moet mee eerst afkoelen met Game of Thrones.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kippetjequote:
Heb er ook niks mee (op een paar liedjes na van de artiesten als solo artiest na dan) maar het raakte me gek genoeg emotioneel best wel.quote:
One Direction is echt na mijn tijd. Dat is meer voor @Nattekat of voor jou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee. ik heb geen netflix
[..]
uhuh dat roep je nu wel heel hard... maar ondertussen... F5 F5 F5
zodat je straks weer genoeg te klagen hebtquote:
langspeelplaat.gifquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodat je straks weer genoeg te klagen hebt
euh... not mequote:Op woensdag 25 juni 2025 11:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
One Direction is echt na mijn tijd. Dat is meer voor @:Nattekat of voor jou.
De reis gaat totaal mislukkenquote:
westlife !quote:
INXSquote:
KIIIEEEP.quote:
Ik wou zeggen wie maar ik weet het gewoon toch. Wow. Nooit naar geluisterd tbh.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Als NKOTB weer in Europa gaar touren wil ik er ook wel naartoe.
Iets te vroeg voor bier, maar krijg er nu wel zin inquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Dit is echt mijn liedje met alle ellende in deze tyfus wereld.
Bekijk deze YouTube-video
Essquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
So I say a little prayer
And hope my dreams will take me there
Where the skies are blue,
to see you once again my love
Helaas geen bril gehaald, want ik heb nog steeds hoge oogdruk, en ze willen volgende week een tweede meting doen omdat het kan verschillen en invloed kan hebben op de sterkte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stuur je morgen foto's zodat ik mee kan oordelen?
Van na jouw tijdquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou zeggen wie maar ik weet het gewoon toch. Wow. Nooit naar geluisterd tbh.
Zie dit liedje de laatste tijd veel voorbij komen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets te vroeg voor bier, maar krijg er nu wel zin in
Monitorquote:
Vroegah had je bij de dagcijfers 2 hartjes achter mijn naam geprogrammeerdquote:
Wat in het vat zit verzuurt niet laten we maar zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Postnl zou vandaag komen, maar dat wordt morgen
Klopt, is dat niet nog steeds zo dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroegah had je bij de dagcijfers 2 hartjes achter mijn naam geprogrammeerd![]()
Ik ben van de Spice Girls generatie.🩷quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik was al te jong voor de concerten en jij bent nog een stuk jonger.
Nee dat is al een aantal jaren wegquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, is dat niet nog steeds zo dan?
Kan me niet herinneren dat ik dat gewijzigd heb.
schandaligquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is al een aantal jaren weg
Oh ja okequote:Op woensdag 25 juni 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, NKOTB kapte er in 1994 mee
Jaquote:
Heul niet, je mag nu alleen nog voorbereidingen treffenquote:
Dit is voor mij toppunt van kermisborrel muziekquote:
quote:They’re treating him like a toddler holding a hand grenade.
Lijkt mij een redelijk accurate omschrijvingquote:
Ik mocht alles luisteren maar mijn vader wou niet alles vertalen in metal liedjes wat ik nog niet begreep.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ben wel blij dat m'n ouders gewoon alles prima vonden vroeger met muziek en films enzo
Als hoofd van NATOquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik heb die gore pizza van gisteren in de AF zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, je mag nu alleen nog voorbereidingen treffen
Nog 5 minuten wachten voor de eerste hap
quote:
ja diequote:
Meer dan ik op m'n 12e naar een concert mocht en op m'n 14e buiten een tv-studio stond om Robbie Williams te kunnen zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mocht alles luisteren maar mijn vader wou niet alles vertalen in metal liedjes wat ik nog niet begreep.
Goedzoquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb die gore pizza van gisteren in de AF zitten.
Luv?quote:
Dat is wel tof. Volgens mij mocht ik op mijn 15de voor het eerst alleen naar een concert.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dan ik op m'n 12e naar een concert mocht en op m'n 14e buiten een tv-studio stond om Robbie Williams te kunnen zien
Leuke beeldspraak.quote:
ik wordt ben oud, wtf is dit allemaal voor muziekquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Ach en nu luister ik blink-182 die zingen over je moeder of je hond neuken. Het kan allemaal.
telekids?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dan ik op m'n 12e naar een concert mocht en op m'n 14e buiten een tv-studio stond om Robbie Williams te kunnen zien
Neuhquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedzo
Zo getimed dat je stipt 12.00u kunt beginnen?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
En dan op een schooldag naar een concert gaan en dat m'n moeder gewoon een schoolbriefje schrijft
Je kent blink-182 niet? Gaan al mee sinds de jaren 90 dus zo nieuw is het ook niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wordt ben oud, wtf is dit allemaal voor muziek
Ohquote:
Met dat nummer mijn toenmalige huisgenoot mee gepest. Ze deed ontzettend raar tegen me. Ik kon seks geluiden altijd horen door dat dunne wandje.quote:
flessiequote:
ik ga duckducken, maar ik ben wel ouder dan dat jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kent blink-182 niet? Gaan al mee sinds de jaren 90 dus zo nieuw is het ook niet.
Het is dat ik hier in een betonnen blok woon, anders ging ik dat ook doen bij de buren als ik ze zou horen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met dat nummer mijn toenmalige huisgenoot mee gepest. Ze deed ontzettend raar tegen me. Ik kon seks geluiden altijd horen door dat dunne wandje.
ow ja da wassik alweer vergetenquote:
Pesten is niet oké natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met dat nummer mijn toenmalige huisgenoot mee gepest. Ze deed ontzettend raar tegen me. Ik kon seks geluiden altijd horen door dat dunne wandje.
Ze hebben ook wel serieuze liedjes hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flessie
[..]
ik ga duckducken, maar ik ben wel ouder dan dat ja
Je was (wel).o.k.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flessie
[..]
ik ga duckducken, maar ik ben wel ouder dan dat ja
Hmm, misschien maar weer iets aan doen. Daar horen gewoon hartjesquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is al een aantal jaren weg
Bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Maar, het is zo vee
Lunchgenot is geopend
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hmm, misschien maar weer iets aan doen. Daar horen gewoon hartjes
Zoveel geluk heb ik niet in het leven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook best veel gewonnen door de jaren heenKaartjes voor concerten en cd's enzo.
ja dit vergeten we nietquote:
Hoe gaat het met je benen en voetenquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna
Ik moet nog een stukje naar huis maar de boodschappen zijn zwaar dus ik neem pauzes
Maar de bands die ik live wil zien zie ik ook nooit acties voor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon heel vaak radiozenders bellen
ik ga hier zo ook nog even kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk straks hier nog even, dan maar de Oreo.
Nee/ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Baby darling doll face honey
Je hebt tenminste wel een huis met betonnen muren, das wel blessing wat dat betreftquote:
hebben ze speciale dingen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks naar de aldi voor boodschappen.
Mijn ex won best vaak tickets.quote:
De gekkewijvenclub.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze klassieker blijft ook mooi.
ik ga zo even fietsen naar de lidl...quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zoals het nu lijkt ga ik trouwens wel met mijn ex buren (ze zijn echt net verhuisd) naar Electric Callboy maar ik wil nog steeds wel meeten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
ja even bedenken hoe het zo vanille mogelijk blijftquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga hier zo ook nog even kijken
ik wil hazelnoot
[..]
Nee/ja?Kan wel wat leuke dingen (is relatief
) maar echt dansen niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]![]()
jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag boodschappen doen of donderdag?
Oh wat een goed idee!! Ik doe meequote:Op woensdag 25 juni 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw is al vloekend aan het schoonmaken dus prima momentje voor mij om haar te vermaken met mijn "zangkunsten".
Ze mag nu genieten van Eurodab @:crack_
En ik ben al blij dat ik blink 1x live heb kunnen zien.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ook kaartjes gewonnen voor een secret gig van Robbie, was met BNN. Dat was echt geweldig. Moest je ergens naar de Arena gaan en daar werd je in een bus geladen, en dan kriskras rondjes door Amsterdam rijden naar een geheime locatie, een of andere kleine studio.
Ook eens kaartjes gewonnen voor Take That in Ziggo maar toen had ik al kaartjes. Maar je kon eigenlijk kaartjes voor Londen winnen, daarom deed ik mee, maar helaas.
En kaartjes voor Robbie in de Arena.
Had ook eens kaartjes voor Robbie gewonnen in Paradiso maar dat ging niet door, want ze hadden te veel kaartjes weggegeven. Kregen we kaartjes voor een live uitzending van z'n concert in de HMH ofzo.
en wat gaat u allemaal halenquote:
Primaquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je benen en voeten
Als ik mijn eentje naar concert sla ik vaak voorprogramma's over. Vriend die meegaat vindt voorprogramma's wel leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
@:ESF1Gamer Als je tijdens de twee voorprogramma's al iemand ziet zuchten en klagen dan ben ik het.
een precisieweegschaalquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en wat gaat u allemaal halen
ik heb het idee dat het vrijdag is, dat is het echt niet
Ik heb het gevoel dat we wel moeten als we in die golden circle staan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik mijn eentje naar concert sla ik vaak voorprogramma's over. Vriend die meegaat vindt voorprogramma's wel leuk.
LEGO dus ik keur dit goed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry not sorry.
Geen bril, maar wel een plant.
Ik hoop dan wel goed om voeten te kunnen staan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we wel moeten als we in die golden circle staan?
Ik ben niet rijk genoeg om blink in Amerika op te zoeken. Ze gaan daar wel weer touren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Drie keer naar Londen geweest voor Gary Barlow en twee keer voor Take That
Was het maar al vrijdag.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en wat gaat u allemaal halen
ik heb het idee dat het vrijdag is, dat is het echt niet
hebben ze die een speciale?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
een precisieweegschaal![]()
ow en ik kom vast wel meer spul tegen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry not sorry.
Mijn ex buurvrouw heeft tegenwoordig een zenuw iets in haar voet waardoor het sowieso een hel gaat worden voor haar maar ze heeft er drie dagen plat liggen voor over. Jeetjequote:Op woensdag 25 juni 2025 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel goed om voeten te kunnen staan.
neuj gewoon een mooi prijsjequote:
owquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja even bedenken hoe het zo vanille mogelijk blijft
potverdriedubbeltjes weer een klacht minderquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ik heb mijn schuursleutel gevonden. Hij komt net uit de wasmachine
...quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry not sorry.
@Niznoquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
En ik maar klagen omdat mijn onderrug dan pijn doet. Ik durf dan niet eens.
Ik had van te voren op de site zitten kijken, degene die me op het eerste gezicht wel leuk leek hadden ze niet in de winkel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze die een speciale?
[..]leuk! En hoe ging de zoektocht naar een bril?
Ik heb al 18 jaar neuropathie in mijn voeten. Dat is voor mijn gevoel weer erger geworden door rest mijn lichaam ontzettend ziek is geweest. Ik voel de afgelopen dagen tintelingen in mijn voeten en dat heb ik een helle tijd niet gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn ex buurvrouw heeft tegenwoordig een zenuw iets in haar voet waardoor het sowieso een hel gaat worden voor haar maar ze heeft er drie dagen plat liggen voor over. Jeetje
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Duur?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry not sorry.
*Schrapt de notitie van de klaagboek van @Nattekat *quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes weer een klacht minder
Ik ben er eens doorheen gezakt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eergister dus een beetje over zo'n klapstoeltje gemieterd, m'n been doet nog steeds zeerEcht ook precies met die pees in m'n knieholte over dat randje geramd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |