Heeft te maken met het feit dat ze nogal autoritair bezig zijn en iedere journalist verbannen die niet iets zegt wat welgevallig is voor het regime.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)aanvallen.html#nujij
Jij bewijst overigens wel wat Leavit zegt.
Dat dit bewust wordt gelekt om Trump in discrediet te brengen. Met je kinderachtige gedoe.
Ik vind het treurig te lezen dat de VS zo verdeeld is dat de eigen interne diensten elkaar tegenspreken.
Heeft niks met lekken te maken. Trump, Hegseth en Leavit hebben voor hun beurt gesproken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat dit bewust wordt gelekt om Trump in discrediet te brengen. Met je kinderachtige gedoe.
Ik vind het treurig te lezen dat de VS zo verdeeld is dat de eigen interne diensten elkaar tegenspreken.
6D Trump. In elk gat ging een D.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:27 schreef xpompompomx het volgende:
Die bommen waren nog niet ingeslagen of Trump wist al dat die installaties totaal vernietigd zouden zijn.
Is toch niet gek?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is toch niet gek?
Met een president die nergens om geeft en alle internationale wetten breekt voor zo'n aanval op Iran.
En de rest van het land die nog wel gezond verstand hebben.
Welke?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:38 schreef Joppiez het volgende:
Zat er natuurlijk dik in. De ingezette MOP's zijn veel te licht. Je hebt zwaarder geschut nodig, maar dat durft Trump (logisch) niet aan.
Ze moeten ook niet steeds zo overdrijven, aan de andere kant is de geloofwaardigheid toch al lang weg.
De indrukwekkendste aanval in decennia. Een handjevol bommenwerpers zonder enige weerstand wat laten droppen en een salvo raketten door een onderzeeër. Cool hoor, maar er zijn indrukwekkendere aanvallen geweest.
Excuses, vergeet ik zelden. Maar het is van Teletekst dus was bezig de tekst leesbaar te maken.quote:
Tegen wie heb je het. En ik wist niet dat CNN een interne Amerikaanse dienst is. Oh, ha ha ha. Ook The Times moet er aan geloven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hup Iranquote:
Dat heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen. Op naar de volgende blunder en leugen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:12 schreef Chadi het volgende:
Iran op weg om er helemaal uit te stappen. Parlement heeft gestemd om de samenwerking met de atoomwaakhond te stoppen.
Ze hebben idd snel even alle atoominstallaties verplaatstquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Deurwaarder komt beslag leggen bij een reeds leeggehaald huis waarvan de inboedel allang elders opgeslagen ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |