Ik had beloofd dat ik iets zou melden over Bonboon, voor de groengeïnteresseerden hier.
Ze hebben daar een vast menu, je kunt kiezen tussen 4 en 5 gangen. Met wijn- of theearrangement (of wat je los wil bestellen). Wij deden thee. 5 gangen thee, waarbij ik nu al kan verklappen dat 3 van de 5 bij de eerste proef een beetje yucky waren, maar bij het eten opeens heel lekker en een fijne aanvulling.
Dit aten we
Een amuse van engelenhaar met pistacheiets, pistachenoten en nog iets wat duizend lekkerder was dan het klonk.
VoorgerechtZucchini fritti – labneh – tomaat-, abrikoos- & chilijam – salade van verse tomaat & abrikoos – oregano & pijnboompitten
![IMG20250627183952.jpg]()
Bizar lekker. Een combinatie waar ik bepaald niet van zou denken dat het werkte maar het werkte.
TussengerechtDolmades gevuld met gerookte venkel & rijst – ingemaakte citroen – ingelegde venkel – walnoot aïoli – geroosterde paprika – munt & dille
![IMG20250627190201.jpg]()
Vrij heftig rokerig, te heftig als je geen ingelegde venkel bij je dolmadehap at, wat moeilijke aïoli als je niet van walnoten houdt, maar alles in combinatie, m.n. dus met die ingelegde venkel, was ook weer helemaal fijn.
Tegen de tijd dat het hoofdgerecht kwam zaten we er een uur en drie kwartier. Gezien de kleine portie voor en tussen hadden we écht honger. Was wel teleurstellend wat toen op het volgende bord verscheen.
HoofdgerechtSwiss chard malfatti – gremolata-boter – gestoofde tuinbonen, kikkererwten & artisjok – gerookte chili-olie
![IMG20250627194147.jpg]()
Dit bord kwam op tafel met 3 van die bolletjes, kikkererwten for size. Zoals de bovenste oogt klopt beter dan de onderste. GEEN TUINBONEN
Bolletjes nogal neutraal, om niet te zeggen smakeloos, maar de 'boter' en chili-olie waren lekker genoeg om ze redelijk te coaten en dan toch weer lekker te maken.
Wel bizar weinig. Kleinste hoofdgerecht dat ik ooit ergens at.
Pre-dessertPoppy seed french toast – kersen & biet in zwarte knoflook- bietendressing – gefermenteerde cashewroom
![IMG20250627202356.jpg]()
Deze en het voorgerecht waren de lekkerste van de avond. Superknapperige (dwerg)wentelteef en die bietjes

Gehalveerde kers ernaast, voor weer een indicatie van het formaat.
NagerechtPerzik sorbet – witte chocoladecrème – perzik, framboos & zuring – krokant tuile
Foto vergeten. Ja, gewoon lekker. Beter dan verwacht want ik hou niet zo van witte choco en deze smaakte toch wel prima.
En toen
![Screenshot-2025-06-28-10-04-29-46-6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg]()
Nog nooit gedaan of nodig gevonden.
195 euro (ex fooi) betaald voor 2 personen eten en drinken en we gingen allebei niet voldaan weg.
Zeker voor Mrs V is dat bizar, die heeft niet zoveel nodig.
Dus ik zou het zeker aanraden als je geld teveel hebt en de rest van de dag goed eet, maar als je meer gaat voor een goeie prijs-kwantiteit verhouding moet je dit zeker links laten liggen.