Je kunt ook gewoon "Nee!" zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees heel veel stukjes van mensen die willen ingrijpen en waarbij het fout mee afloopt
Waarom willen deze mensen ingrijpen vraag ik me af?
Waarom zou je tegenwoordig ergens in willen grijpen
Daar begint het probleem meestal al
Mensen die in willen grijpen hebben meestal ook een mentaal probleem dat ze denken door hun fysiek anderen wel te kunnen corrigeren of dat ze de situatie aankunnen
In principe heb je dan een situatie waarbij je met een groep mafketels te maken krijgt en een groep die denkt dat ze die groep mafketels wel aankunnen door in te grijpen
Dit loopt altijd fout af....
Ingrijpen mag alleen door de politie gebeuren.
De meesten zeggen je ook gewoon goedendag, dat ga je krijgen als je ze bijna dagelijks tegenkomt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ga ze juist bewust niet uit de weg. Dat levert wel eens interessante interacties op, maar eigenlijk nooit vervelende. Ik besef dat ik daar misschien geluk mee heb.
Klopt, als ik zo'n groepje zie staan en ze kijken mijn kant zeg ik altijd heel vriendelijk gedag en krijg dat dan ook wel terug.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
De meesten zeggen je ook gewoon goedendag, dat ga je krijgen als je ze bijna dagelijks tegenkomt.
Die zijn slimmer en weten hun wangedrag beter buiten de media te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef EenAndereWeg het volgende:
Altijd weer dezelfde neukfouten. 🤢🤮
Waarom horen we dit nooit over Chinezen, Turken of Surinamers?
En nu zijn het allemaal 'nederlanders', en mag je ze niet meer Marokkaan noemen, want dat is stigmatiserend.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Nog niet zo heel erg lang geleden kon men in de krant al lezen dat er veel problemen waren die veroorzaakt werden door jongeren, veelal van Noord Afrikaanse afkomst. Meestal Marokkaans.
Dat was eind jaren 80.
Zeg maar zo'n beetje ruim 30 jaar geleden.
Waar hebben we het over mensen, geef het allemaal eens een beetje tijd en ruimte, gaat vanzelf goed komen hoor, echt waar.
Dan was het zijn verdiende loon.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Verslaggever van het regionale sufferdje is ook onderdeel van de woke media!1
Dus, je moet het maar laten gaan als dat schorem een beker tegen het hoofd van een dame gooit? Want anders vraag je er ook om. Dit is net zoiets als de korte rokjes discussie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees heel veel stukjes van mensen die willen ingrijpen en waarbij het fout mee afloopt
Waarom willen deze mensen ingrijpen vraag ik me af?
Waarom zou je tegenwoordig ergens in willen grijpen
Daar begint het probleem meestal al
Mensen die in willen grijpen hebben meestal ook een mentaal probleem dat ze denken door hun fysiek anderen wel te kunnen corrigeren of dat ze de situatie aankunnen
In principe heb je dan een situatie waarbij je met een groep mafketels te maken krijgt en een groep die denkt dat ze die groep mafketels wel aankunnen door in te grijpen
Dit loopt altijd fout af....
Ingrijpen mag alleen door de politie gebeuren.
Dat ze zwaar gestraft moeten worden lijkt me logischequote:Op donderdag 26 juni 2025 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je moet het maar laten gaan als dat schorem een beker tegen het hoofd van een dame gooit? Want anders vraag je er ook om. Dit is net zoiets als de korte rokjes discussie.
Nee, niemand vraagt hierom en het moet heel normaal zijn dat je schorem aanspreekt op hun gedrag. Dat zouden ze eigenlijk behoren te accepteren, omdat waar hun soort vandaan komt, het heel normaal is dat fout gedrag gecorrigeerd wordt door anderen. In Marokko moet je zoiets echt niet proberen, want dan word je stevig aangepakt, maar hier voedt de buurt andermans kinderen niet op en dus doet niemand dat. En dan krijg je dit.
Ik hoop dat een en ander op camerabeelden is vastgelegd en de dader(s) gepakt worden. Gooi ze maar een jaar de cel in wegens ernstige mishandeling.
quote:Markering omschrijft de groep als 'lichtgetinte' jongens van 'rond de twintig jaar'. ,,Een van het had een Ajax-shirt aan met achterop Maroc en rugnummer 25."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Want men ziet nu dat als je ze aanspreekt op hun gedrag jij óók aas voor ze word. Daarom dat de meeste mensen liever stom kijken en filmen, dan ze aanspreken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:16 schreef gwn_een_user het volgende:
![]()
![]()
ik snap de reactie van sommigen hier niet zo. deze man en zijn vriend hebben een groep jongens op hun gedrag aangesproken, omdat ze zich blijkbaar agressief aan het gedragen waren en een oude vrouw een beker naar haar hoofd kreeg.
de ervaring leert dat de gemiddelde (voornamelijk blanke) nederlander niets zou hebben gedaan behalve een beetje stom staan kijken en waarschijnlijk hun telefoon tevoorschijn halen om óf te filmen óf doen alsof ze met wat anders bezig zijn
dan moet je deze man toch juist applaudisseren?
Gewoon Rezha bellen en anoniem de toetsenbordheld uithangen op Fok.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Want men ziet nu dat als je ze aanspreekt op hun gedrag jij óók aas voor ze word. Daarom dat de meeste mensen liever stom kijken en filmen, dan ze aanspreken.
Wie gaat er überhaupt nog naar zwembaden met al dat tuig?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik woon in Midden-Brabant, en dat gebeurt bijvoorbeeld als je in de rij staat voor een ijsje. Ik zwem altijd baantjes en ik ga tegenwoordig echt vroeger, want die mensen komen meestal s middags pas.
Bij ons is het een binnen en buitenbad.
Waar woon jij dan dat je dat nog nooit hebt meegemaakt?
Een willekeurige aflevering van opsporing verzocht doet toch anders vermoeden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die zijn slimmer en weten hun wangedrag beter buiten de media te houden.
Geen enkele autochtoon rijdt in een zwarte Audi.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wie zegt dat het Marokkanen waren? De plofkrakers in Duitsland worden altijd Nederlanders genoemd.
Als je 's ochtends gaat dan zijn ze er nog niet. Maar bij ons zwembad zetten ze ook de douches uit, omdat sommige mensen daar anders mensen gaan lastigvallen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:26 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wie gaat er überhaupt nog naar zwembaden met al dat tuig?
Zelfde kun je stellen voor een zwarte Mercedes en een witte Golf. Autochtone tokkies rijden wel graag een matgroene Audi.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 07:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen enkele autochtoon rijdt in een zwarte Audi.
Is ook een gangbare reflex inmiddels idd. Als een klein groepje misbruik maakt van iets, en er kan niet opgetreden worden tegen het groepje, dan wordt het betreffende verwijderd, aangepast of afgesloten waardoor ook niet-kwaadwillenden er geen gebruik meer van kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je 's ochtends gaat dan zijn ze er nog niet. Maar bij ons zwembad zetten ze ook de douches uit, omdat sommige mensen daar anders mensen gaan lastigvallen.
Niet in de zin van seksueel, maar gewoon zolang eronder blijven staan dat niemand kan douchen.
Nu kan er helemaal niemand meer douchen, nee. Klopt. Maar ja, wat doe je eraan? Niks.
Vervolg ook gelezen? De verantwoordelijke wethouder braakt het uitgekauwde clichetermpje "onacceptabel" uit, dat woordje dat bestuurders anno nu tot in den treure gebruiken als ze zich noodgedwongen moeten uitspreken over een probleem waaraan ze weinig mogen, kunnen of willen doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 00:50 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Nieuwe link beter leesbaar. Dit maakt het lezen wat makkelijker, Ik kom er regelmatig maar nog geen last, ik ga dan ook vrij vroeg op de dag. Beter dan in zo'n fitness gebeuren vol met met die gasten, maar ok ze komen dus nu ook in zwembaden...
Wel opvallend dat de asielzoekers van alles krijgen in gemeente Huizen: Gratis abonnementen voor de Sijsjeberg, gratis vervoer ook met taxi. Gratis zorg etc..
Als deze feiten niet voldoende zouden zijn voor een toegangsverbod, wat is dat dan wel?quote:Volgens Van der Kleij wordt het verhalen van de kosten van de gesloopte douchekoppen in ieder geval lastig, „want de daders zijn niet precies bekend.” Een zwembadverbod kan wel worden opgelegd, als de overtredingen ernstig genoeg zijn. Of de grote mond, het zonder kaartje naar binnen glippen en het respectloos behandelen van medewerkers van het zwembad en andere bezoekers ernstig genoeg is, liet zij zich niet over uit.
Zwembadverbod?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je 's ochtends gaat dan zijn ze er nog niet. Maar bij ons zwembad zetten ze ook de douches uit, omdat sommige mensen daar anders mensen gaan lastigvallen.
Niet in de zin van seksueel, maar gewoon zolang eronder blijven staan dat niemand kan douchen.
Nu kan er helemaal niemand meer douchen, nee. Klopt. Maar ja, wat doe je eraan? Niks.
Nou er is nu wel meer personeel om op te letten. Dus ik hoop dat het beter wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Zwembadverbod?
Hebben die clowns geen ouders?
Het slecht blijft toch in aantal groeien? Daar kunnen minderjarige individuen dus niks tegen beginnen als men de labiele leiders niet in isoleercellen stopt.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:38 schreef Bloemkool het volgende:
Tijd voor een knokploeg en een beloning voor elk groepje van dit soort tuig dat in elkaar geklopt wordt. Uiteraard geen ambulance of ziekenhuis. Als je het opzoekt dan moet je ook met de gevolgen leven.
Tijd dat discriminatie roepen en pamperen omdat ze zielig zijn eens afgelopen is.
Had begrepen van kennis dat er gisteren flink trammelant was geweest in de zwembad, zie het alleen (nog) niet in krant staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vervolg ook gelezen? De verantwoordelijke wethouder braakt het uitgekauwde clichetermpje "onacceptabel" uit, dat woordje dat bestuurders anno nu tot in den treure gebruiken als ze zich noodgedwongen moeten uitspreken over een probleem waaraan ze weinig mogen, kunnen of willen doen.
[..]
Als deze feiten niet voldoende zouden zijn voor een toegangsverbod, wat is dat dan wel?
https://archive.is/5Vg9I
https://www.telegraaf.nl/(...)ritiek/76415282.htmlquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:20 schreef Horzula het volgende:
[..]
Zwembadverbod?
Hebben die clowns geen ouders?
Daar kunnen ze niet tegenop en is het meteen 'respect, respect'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Surinamers willen ook nog weleens corrigerend optreden.
Een deel van het probleem zit ook in de laffe mentaliteit hier waardoor ze er steeds meer wegkomen. Qua handhaving en politiek gezien is het laf maar de meeste mannen hier zijn ook enorme watjes fysiek als mentaal. Niet in staat om voor zichzelf op te komen laat staan voor anderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vervolg ook gelezen? De verantwoordelijke wethouder braakt het uitgekauwde clichetermpje "onacceptabel" uit, dat woordje dat bestuurders anno nu tot in den treure gebruiken als ze zich noodgedwongen moeten uitspreken over een probleem waaraan ze weinig mogen, kunnen of willen doen.
[..]
Als deze feiten niet voldoende zouden zijn voor een toegangsverbod, wat is dat dan wel?
https://archive.is/5Vg9I
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |