Rot eens op met dat kut AIquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
De vertaling in normaal Nederlands dankzij ChatGPT:
Sinds kort probeer ik zelfstandig te wonen. Ik huur nu een kamer bij een oudere man, Marsél heet hij. Hij houdt erg van opera zingen – nogal apart – en volgens mij valt hij op mannen, maar goed, ik heb een kamer boven bij hem, dus het zal me verder een zorg zijn.
Ik kwam net onverwacht thuis, na een paar dagen bij mijn moeder te zijn geweest. En wat zie ik? Hij loopt door het huis met één van mijn onderbroeken op zijn gezicht.
Toen ik hem vroeg wat hij deed, zei hij: “Ik was piloot aan het spelen.” En voordat hij die onderbroek van zijn hoofd haalt, ruikt hij er nog even goed aan met z’n neus. Fmmmmmm.
Ik probeer er maar niet te veel over na te denken, maar het is wel creepy.
Je kan je gedragen onderbroeken online verkopen, en hem de link sturen, dan verdien je er tenminste nog wat aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:44 schreef Rugdopey het volgende:
sinds kort probeer ik op mezelf te wonen ik zit nu bij en ouden man in huis marsél heet hij. hiud van opera zingen echt heel leip en volgens mij is hij ook van de herenliefde maar ja ik heb een kamertje bij hem boven dus zal me een worst zijn. kom ik net onverwacht thuis terug van mn moeder vandaan paar dagen niet geweest, zie ik hem rondlopenmet een van mn onderbroeken op zen gezicht. zegt ie ja ik was piloot aan het spelen en voor hij dat ding van zn kop trekt ruikt ie nog ff goed met zn neus fmmmmmm... ik denk wr maar niet teveel overna maar wel kriepie
Wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:48 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je kan je gedragen onderbroeken online verkopen, en hem de link sturen, dan verdien je er tenminste nog wat aan.
Ik ben mijn ogen aan het uitlepelen brbquote:Tips voor het verkopen van gebruikte panty's:
Liefdevol verpakt
Met een persoonlijke brief
Goederen vacuüm verpakt of met een zipbag
Goede beoordelingen van de eindklanten
Geweldige producten
En natuurlijk wekelijks verse waren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:48 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je kan je gedragen onderbroeken online verkopen, en hem de link sturen, dan verdien je er tenminste nog wat aan.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wtf
[..]
Ik ben mijn ogen aan het uitlepelen brb
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:53 schreef Rugdopey het volgende:
twee weken geleden ben ik vader geworden met men meissie komt veel op ons af en het is best een lieve dochter. maar iedereen vraagt en is het de mooiste tijd van leven??? ik moet eerlijk zeggen valt tot nu toe vies tegen. men vriendin zit de hele tijd met kraam visite te kleppen en ik moet meestal de fles geven. in de nacht elke keer als ze huilt moet ik eruit soms wel 8 keer en mn vriendin gewoon verder tukken met oordoppen in. ook niet gek want zij zorgt overdag voor haar maar toch wel wennen zo.
tevens kind lijkt niet op mij maar denk wel dat het van mij is
Kreeg gisteren nog het onderbroekje van je zusje in een zipbag opgestuurdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laatst nog aan t bikinibroekje van mn tante geroken. Dacht dat t die van mn vriendin was. Hing aan t wasrekje te drogen. Kreeg t in de gaten toen me vriendin in haar bikinibroekje naar de douche zag lopen. En me tante was al aangekleed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wel als het met HB geschreven wordtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Rot lekker zelf op, op Google Translate kan je geen dyslexie vertalen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:44 schreef Rugdopey het volgende:
sinds kort probeer ik op mezelf te wonen ik zit nu bij en ouden man in huis marsél heet hij. hiud van opera zingen echt heel leip en volgens mij is hij ook van de herenliefde maar ja ik heb een kamertje bij hem boven dus zal me een worst zijn. kom ik net onverwacht thuis terug van mn moeder vandaan paar dagen niet geweest, zie ik hem rondlopenmet een van mn onderbroeken op zen gezicht. zegt ie ja ik was piloot aan het spelen en voor hij dat ding van zn kop trekt ruikt ie nog ff goed met zn neus fmmmmmm... ik denk wr maar niet teveel overna maar wel kriepie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |