https://www.espn.nl/voetb(...)ner-van-fc-dordrechtquote:Dirk Kuijt nieuwe hoofdtrainer van FC Dordrecht
Dirk Kuijt gaat aan de slag als de nieuwe hoofdtrainer van FC Dordrecht. Dit meldt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen aan ESPN.
"Dat gaat goed komen, hij tekent voor een jaar", aldus Jansen. Afgelopen vrijdag lekte het nieuws uit, dat Kuijt in beeld is als nieuwe hoofdcoach in het M-Scores Stadion. Dit werd toen nog glashard door algemeen directeur Hans de Zeeuw van De Schapekoppen ontkend.
Maar na het afketsen van enkele andere potentiële kandidaten (assistent-trainer Rick Adjei ging alsnog met hoofdcoach Melvin Boel mee naar Go Ahead Eagles, Jurgen Seegers tekende bij Helmond Sport), schoot Kuijt weer omhoog op de wensenlijst van Dordrecht.
'The hard way'
Kuijt is clubloos nadat hij vorige week vertrok bij Beerschot, na een teleurstellend seizoen in de Belgische Jupiler Pro League, waarin de club degradeerde.
FC Dordrecht werkt nauw samen met Feyenoord en bij die club was Kuijt eerder trainer in de academie. Daarna stond hij op eigen benen bij ADO Den Haag. "Kuijt volgt een wellicht ander trainerstraject dan vele anderen, the hard way", aldus Jansen. "En daar is helemaal niets mis mee. Dit lijkt me een goede uitkomst voor alle partijen, ook Dordrecht."
Dordrecht eindigde afgelopen seizoen als vijfde in de Keuken Kampioen Divisie en werd in de play-offs pas na strafschoppen uitgeschakeld door Willem II.
Je bent zelf leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Heeft toch altijd het beeld van de ideale schoonzoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zou Dirk niet voor de koffie uitnodigen tbh
Heb je het nieuws de afgelopen jaren over hem wel gevolgd? Ook het sportnieuws?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch altijd het beeld van de ideale schoonzoon.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:40 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Heb je het nieuws de afgelopen jaren over hem wel gevolgd? Ook het sportnieuws?
Als mijn dochter daarmee thuis zou komen, zou ik zeker even met haar gaan praten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch altijd het beeld van de ideale schoonzoon.
Om vooral in gemeenschap van goederen te trouwen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:40 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Heb je het nieuws de afgelopen jaren over hem wel gevolgd? Ook het sportnieuws?
Als mijn dochter daarmee thuis zou komen, zou ik zeker even met haar gaan praten.
Sleeping giant Dordrecht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:40 schreef De_Kraam het volgende:
Een plekje op de bank naast de grote Arend Martijn afwijzen om trainer te worden bij Dordt. Dirruk is niet goed bij zijn paasei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |