Beetje overdreven. Zo tussen ruim drie en half jaar nog, in die tijd zal ie niet om de haverklap NL verblijven en bovendien zijn die zo voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier hebben we een koningshuis juist voor.
Linksom of rechtsom moeten we met die oranjeman dealen de komende jaren. Als je dingen van hem gedaan krijgt door hem een beetje sprookje te geven, dan is dat makkelijk verdiend.
Maar de NAVO vergadering is nu, dus we willen nu wat van hem gedaan krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Zo tussen ruim drie en half jaar nog, in die tijd zal ie niet om de haverklap NL verblijven en bovendien zijn die zo voorbij.
Je was me voor. Kijk maar eens naar de hele karavaan aan personeel van de koning van Verenigd Koninkrijk. Of toen Obama president was en op buitenlandreis ging gebeurde het precies hetzelfde als nu met Trump.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is vrij normaal voor een president hoor
Jezus wat creepyquote:
Die promoot liever cbdc van haar wef vriendjes.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:15 schreef Bargehassus het volgende:
Vooral Maxima staat er bij als of ze daar helemaal niet wil zijn.
Jawel de centjes en de woonruimtequote:Op woensdag 25 juni 2025 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
Wimlex heeft thuis echt níks in te brengen
Wat een afgunst en jaloezie weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima hoor. Als jij moeite hebt met bepaalde feiten is dat helemaal jouw probleem
Ga jij volgend jaar toch zeker weer lekker onnozel met je vlaggetje lopen zwaaien langs de kant van de weg terwijl die koningshoofden jou vanachter hun glazen koetsen in je gezicht uitlachen.
Wat een gebrek aan inhoudelijke argumenten. Beetje zielig wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:32 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wat een afgunst en jaloezie weerbeetje zielig wel
en om op deel 2 in te gaan: totaal niet, je slaat de plank finaal mis
Och, die van jou staan vol met verkeerde aannames gebaseerd on je eigen ontwetende onderbuikgevoelquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan inhoudelijke argumenten. Beetje zielig wel.
Weet je, je wordt met de minuut zieliger. Omdat je blijkbaar ook nog trots bent op de hardnekkigheid om met de moed der wanhoop wilt blijven vasthouden in sprookjes. Wie ben ik nu helemaal om zoiets van een simpel zieltje te willen afnemen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:39 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Och, die van jou staan vol met verkeerde aannames gebaseerd on je eigen ontwetende onderbuikgevoel
Als jij denkt dat het zo is dan mag dat, je zit er faliekant naast, blijf vooral hangen in je bekrompen gedachtesquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet je, je wordt met de minuut zieliger. Omdat je blijkbaar ook nog trots bent op de hardnekkigheid om met de moed der wanhoop wilt blijven vasthouden in sprookjes. Wie ben ik nu helemaal om zoiets van een simpel zieltje te willen afnemen.
Ik denk dat niet, jij bevestigt steeds opnieuw mijn gelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het zo is dan mag dat, je zit er faliekant naast, blijf vooral hangen in je bekrompen gedachtes
toedels schatje
"Alles is weg".quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of Maxima het tafelzilver al geteld heeft.
Hij schijnt er nogal een handje van te hebben om spullen mee te nemen.
Daar heb je vast bewijs van?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of Maxima het tafelzilver al geteld heeft.
Hij schijnt er nogal een handje van te hebben om spullen mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |