SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Het grootste deel van die 1100 watt gaat niet in die arc, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan een MOTTrek 1100 watt met deze setup dus dat zegt wel iets over de hoeveelheid stroom die door de boog loopt
uhuhquote:
de meidengroep van Zalandoquote:
Zo kom je niet aan je stapjesquote:
ze staan er meteen om 18:05quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 18:05 en 20:05
Ik ben afwezig tussen 17:50 en 19:00. Als er ooit een moment was om te laat te mogen zijn, is dit het.
Om 17.55. Uiteraard.quote:
Hopelijk dumpt deze het dan ook gewoon voor m'n voordeur zonder te checken of ik wel thuis ben.quote:
over dat hij geen macdonalds kan bestellen want hij slaapt bij wim en max op de kamerquote:
en dat iran hun eigen wapensilstand meteen had geschonden.... ook nog iets over gezegd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was net op NOS, schold CNN de huid vol. En hij was ook niet blij met Israël.
Met T-Rex passen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Loop even via west Friesland en de dijk jouw kant op
Hij is de grote president maar niemand luistert naar hem. *stamp stamp*quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was net op NOS, schold CNN de huid vol. En hij was ook niet blij met Israël.
Vast wel, heb alleen het laatste stukje gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat iran hun eigen wapensilstand meteen had geschonden.... ook nog iets over gezegd?
met zn rode petjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is bijna hilarisch, Trump die als een soort oudste kleuter andere kleuters bij elkaar weg aan het houden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |