SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Het grootste deel van die 1100 watt gaat niet in die arc, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan een MOTTrek 1100 watt met deze setup dus dat zegt wel iets over de hoeveelheid stroom die door de boog loopt
uhuhquote:
de meidengroep van Zalandoquote:
ze staan er meteen om 18:05quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 18:05 en 20:05
Ik ben afwezig tussen 17:50 en 19:00. Als er ooit een moment was om te laat te mogen zijn, is dit het.
Om 17.55. Uiteraard.quote:
Hopelijk dumpt deze het dan ook gewoon voor m'n voordeur zonder te checken of ik wel thuis ben.quote:
over dat hij geen macdonalds kan bestellen want hij slaapt bij wim en max op de kamerquote:
en dat iran hun eigen wapensilstand meteen had geschonden.... ook nog iets over gezegd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was net op NOS, schold CNN de huid vol. En hij was ook niet blij met Israël.
Met T-Rex passen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Loop even via west Friesland en de dijk jouw kant op
Hij is de grote president maar niemand luistert naar hem. *stamp stamp*quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was net op NOS, schold CNN de huid vol. En hij was ook niet blij met Israël.
Vast wel, heb alleen het laatste stukje gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat iran hun eigen wapensilstand meteen had geschonden.... ook nog iets over gezegd?
met zn rode petjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is bijna hilarisch, Trump die als een soort oudste kleuter andere kleuters bij elkaar weg aan het houden is.
Kom hierheen lopen danquote:
Dan komen ze juist op tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 18:05 en 20:05
Ik ben afwezig tussen 17:50 en 19:00. Als er ooit een moment was om te laat te mogen zijn, is dit het.
Nee met mijn Mini beentjesquote:
Moet werken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom hierheen lopen dan
[..]
Dan komen ze juist op tijd
Duh
[..]
Nee met mijn Mini beentjes
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo kom je niet aan je stapjes
kloptquote:
hier woeit het weer lekkerquote:
Oh dat heb ik meestal andersomquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil wel wandelen, maar niet drinken
heeft gehoord dat hij def moet blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wil wel wandelen, maar niet drinken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is bijna hilarisch, Trump die als een soort oudste kleuter andere kleuters bij elkaar weg aan het houden is.
heb je die ene ook die hij ondertekende met donakd j trump?quote:
Oei, in capslock nog welquote:
EIGUN NAAM IN KEPS WANT IKKKKKKKKKK BEN DE BELANGERIJKSTUUUUHHHHquote:
Meer chocola besteld dan jij op kunt in EEUWEN.quote:
Oh sweet summer child...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer chocola besteld dan jij op kunt in EEUWEN.
Okee dat was misschien een beetje overdrevenquote:
Mailyquote:
TEEUWENquote:
het is inmiddels ook alweer wegquote:
Ja net besloten dat het de moeite was om mijn bril te drogenquote:
uien gegeten?quote:
Oké ik was te vroegquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja net besloten dat het de moeite was om mijn bril te drogen
Normaal roepen vrouwen dat tegen mannen.quote:
Op naar de 100000 stapjes?quote:
Jupquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal roepen vrouwen dat tegen mannen.
Het lijkt wel nog slechter weer dan gisteren. Heb de korte broek aan maar ik kan moeilijk zo de straat op. Loop kast voor gekquote:
Vorige week met de hitte was ik in Amersfoort en zag daar mensen met dikke joggingbroeken aan terwijl ik de koppakking lek had... Dan loop je nog meer voor gek, hoe warm moet dat wel niet zijn...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt wel nog slechter weer dan gisteren. Heb de korte broek aan maar ik kan moeilijk zo de straat op. Loop kast voor gek
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Vorige week met de hitte was ik in Amersfoort en zag daar mensen met dikke joggingbroeken aan terwijl ik de koppakking lek had... Dan loop je nog meer voor gek, hoe warm moet dat wel niet zijn...
Nee ga terug met de treinquote:
Jij gaat naar Amersfoort en belt mij niet? Daar woont mijn autoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Vorige week met de hitte was ik in Amersfoort en zag daar mensen met dikke joggingbroeken aan terwijl ik de koppakking lek had... Dan loop je nog meer voor gek, hoe warm moet dat wel niet zijn...
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:10 schreef bondage het volgende:
@:essnhills
Beetje laat maar wat vind je van deze kleurige kleding dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vandaag?quote:
Hoeveel kilometer heb je dan achter de rug?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ga terug met de trein
Nog een uurtje dan ben ik bij de koekjes
Toch een beetje de klad in gekomen sinds 11 uur hequote:
Hoeveel koekhapjes zijn dat met zoveel stapjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ga terug met de trein
Nog een uurtje dan ben ik bij de koekjes
ik zag het jaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
@:Crack_, je kunt hem nu ook gewoon online bestellen https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
Oh joh twee keer! Was het leuk?quote:
quote:
38 van de 42 nuquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer heb je dan achter de rug?
5 koekenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeveel koekhapjes zijn dat met zoveel stapjes?
Er zit ergens een half uur lunch en wc bij maar voor de rest is het tempo redelijk gelijk geblevenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch een beetje de klad in gekomen sinds 11 uur he
Ja, had nu stuk betere plekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zag het ja
[..]
Oh joh twee keer! Was het leuk?
Waar heb je gelopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |