SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ik moet nog wel even wat punten pakken, heb nog lang geen 3000“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
nou hop hopquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:43 schreef Lovely het volgende:
Ik moet nog wel even wat punten pakken, heb nog lang geen 3000
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tot we in Toppop zijn.Don't follow me. I am lost too
Ik weet het, wel jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
de redenen liggen nogal uiteen van beide
dus denk niet dat dit wat gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of was het Toppop yeahDon't follow me. I am lost too
ow en @HiDiHo niet te vergeten
die bolkte ook als een malleThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ga je denk ik ook niet redden, had je veel meer moeten bolkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:43 schreef Lovely het volgende:
Ik moet nog wel even wat punten pakken, heb nog lang geen 3000
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ad VisserDon't follow me. I am lost too
Die postte random woorden steedsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
ow en @:Hidiho niet te vergeten
die bolkte ook als een malle
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Mallerd.Don't follow me. I am lost too
Ja nja heb ik pech volgende keer misschien dan maarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga je denk ik ook niet redden, had je veel meer moeten bolken
Ja die kon er ook wat van hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
ow en @:Hidiho niet te vergeten
die bolkte ook als een malle![]()
En boos de meeste en hij ging onverstoorbaar doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GekkiesDon't follow me. I am lost too
Ik denk dat je zomaar nog een ronde zou kunnen winnen, iedereen gunt het je en er is niet druk meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja nja heb ik pech volgende keer misschien dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien wil hij wel weer ff langs komen hierquote:
Zou wel een uitdaging zijn, we gaan het zien..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je zomaar nog een ronde zou kunnen winnen, iedereen gunt het je en er is niet druk meer
Volgens mij werkt hij en niet meer zoveel tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel weer ff langs komen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: