Wil je aub met respect praten over palingenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
overgewicht is ten alle tijde een indicator, ook bij veel sporten, en los daarvan doen veel van die palingen geen cardio en wel steroids dus ja succes met 60 worden lol
fairquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wil je aub met respect praten over palingen
Volendammers hebben ook liefde nodig
Ik ga niet met jou in discussie, de wetenschap zegt anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
overgewicht is ten alle tijde een indicator, ook bij veel sporten, en los daarvan doen veel van die palingen geen cardio en wel steroids dus ja succes met 60 worden lol
Schop ze naar mijn huis.quote:
lol is goed blubberkutquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:18 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou in discussie, de wetenschap zegt anders.
[..]
Schop ze naar mijn huis.
Vraag jij je bedpartners om een review achter te laten na de daad?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:21 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De reviews zijn altijd hetzelfde: strak en lekker.
Ben je mama niet.
volgens mij ben jij gewoon veel te dik en wil je niet erkennen dat dit ongezond isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:21 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De reviews zijn altijd hetzelfde: strak en lekker.
Ben je mama niet.
Nee natuurlijk niet. Ze zeggen het zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vraag jij je bedpartners om een review achter te laten na de daad?
Ik ben thick. Veel te dik vind ik mijzelf niet, er mag wel een kg of 5 nog vanaf. Dit is je al meerdere malen verteld, omega 3 tekort?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon veel te dik en wil je niet erkennen dat dit ongezond is
Heb je een Google Maps-linkje waar ik de reviews kan nalezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:33 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze zeggen het zelf.
Kan ze via WhatsApp sturen als je wil.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heb je een Google Maps-linkje waar ik de reviews kan nalezen?
oke!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:33 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze zeggen het zelf.
[..]
Ik ben thick. Veel te dik vind ik mijzelf niet, er mag wel een kg of 5 nog vanaf. Dit is je al meerdere malen verteld, omega 3 tekort?
Waarom is je penis zo raarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik ben 2,18m. Kies een plek die je wilt kussen
[ afbeelding ]
ik ben zo glad als een aal, maatjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
En palingen buiten Volendam ook zoals @:Tjacka
Ik ook niet, maar wel een reet en boobsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:58 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook geen gezond bmi hoor @:flitsbezorger @:servieskast
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:09 schreef Evangelion het volgende:
Niet marathons lopen en een bmi van 18 hebben
ik vind dat er echt smerig uit zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:09 schreef Evangelion het volgende:
Niet marathons lopen en een bmi van 18 hebben
Picsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind dat er echt smerig uit zien
heb gewoon bmi van 28
wel tailleomtrek van 90cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |