SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik werk thuis, maar geen zin meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Metro rijdt niet
Trein lijkt wel te gaan
Pak ik de bus naar een treinstation
Treinen rijden niet
Hoe is jullie ochtend
Ik ben lekker aan het werkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk thuis, maar geen zin meer.
Is ook geen kritiek verder hoor, interesseert mij verder weinig wat iemand wanneer aan heeft staan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het ging idd om een tour, maar daarom kijk ik het niet. Ik vind het leuk om te zien hoe zo iemand dan leeft enzo. Ik heb ook geen idee waar het bij Yolanthe om gaat, maar het lijkt me gewoon wel leuk om te zien hoe zo iemand leeft.
En jaa ik snap heus dat er ook een deel nep is en in scene gezet, maar toch. Als ik dan op de bank zit te haken kijk ik zulke dingen op de achtergrond.
Rip aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Scholieren moeten omfietsen vanwege afsluitingen - https://nos.nl/l/2572170#UPDATE-container-87004733
Het is allemaal wat Juliette
Tsja, ze zal wel moeten, het is niet dat ze een uurtje kan snipperen ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Scholieren moeten omfietsen vanwege afsluitingen - https://nos.nl/l/2572170#UPDATE-container-87004733
Germquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Haha nee zo vat ik het ook niet op hoor. Maar ik weet het dus gewoon eigenlijk niet goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook geen kritiek verder hoor, interesseert mij verder weinig wat iemand wanneer aan heeft staan.Gewoon verwondering van mijn kant.
Oh wauw dat woord heb ik echt al 20 jaar niet meer gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, ze zal wel moeten, het is niet dat ze een uurtje kan snipperen ofzo.
Nu je het zo zegt ja, de term snipperdag al in tijden niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh wauw dat woord heb ik echt al 20 jaar niet meer gezien
Niet janken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal versnipperdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt ja, de term snipperdag al in tijden niet meer gehoord.
Wordt ze fat van.quote:
En dat voor 10:00 uur, jij gaat voor de 100k vandaag?quote:
Ik ben bejaard, jeweetzquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh wauw dat woord heb ik echt al 20 jaar niet meer gezien
Wind in de rug.quote:
nicequote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
Volgende vrijdag naar Jurassic World.Net even tickets gefikst.
Of losgeslagen dino'squote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nice
Hopelijk geen tropische stormen op het moment dat je daar bent.
Ik denk 50ishquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat voor 10:00 uur, jij gaat voor de 100k vandaag?
Gemuteerde dino's genotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef Ama het volgende:
Volgende vrijdag naar Jurassic World.Net even tickets gefikst.
je wist dat er deze week problemen met de treinen waren, dus je had een vliegticket naar Oostenrijk kunnen nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Ow, mijn trein rijdt helemaal niet via Schiphol. Vals alarm.
Morgen zal Amsterdam Centraal er wel uit liggen, dan ben ik de klos. Zal de laatste keer zijn dat ik met de trein op vakantie ga als dat zo is.
Ik loop wel vaak zo.quote:
Nee. Niet echt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
je wist dat er deze week problemen met de treinen waren, dus je had een vliegticket naar Oostenrijk kunnen nemen
Als ik naar de rest van het land wil en de NS lijn ligt eruit, dan ik niet eens uitwijken naar een andere route.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
Dat stukje van Leiden naar Amsterdam wordt afschuwelijk
Niet alleen voor jou, ook voor ons.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
MUSEUM TIJDELIJK GESLOTEN VAN 20 T/M 26 JUNIquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wil naar deze tentoonstelling:
https://www.kunstmuseum.n(...)denis-van-het-toetje
Maar dan ga ik niet tijdens de NAVO top heen.
Nee, de armpjes.quote:
OKEquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MUSEUM TIJDELIJK GESLOTEN VAN 20 T/M 26 JUNI
LUID EN DUIDELIJKquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MUSEUM TIJDELIJK GESLOTEN VAN 20 T/M 26 JUNI
Gewoon op de fiets.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Niet echt.
Vroegah had je nog de trekschuit, via Haarlem. Vroegah was alles beterquote:
Huehuequote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah had je nog de trekschuit, via Haarlem. Vroegah was alles beter
Welke is die rechte lijn? Dat is de laagvliegroute die hier ook overheen komtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
Het is wel geruststellend dat Brabant bewaakt wordt door de Fransen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omelette du fromage.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In hoeverre zou dit nou niet gewoon voor een groot deel spierballengedrag zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was van een eerdere vlucht van dat ding van Noorwegen naar Frankrijk. Heeft niet iets met de laagvliegroute te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke is die rechte lijn? Dat is de laagvliegroute die hier ook overheen komt
Dan was ik waarschijnlijk al in Amsterdam nuquote:
Constant te brullen?quote:
die wilde gewoon even laten weten dat hij er ook wasquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
Hmm, ondertussen had een Duitse straaljager net een probleem. Die zond een noodcode uit. Hopelijk is die goed geland.
Denk het ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan was ik waarschijnlijk al in Amsterdam nu
Hmm, tja, zal wel voor een deel spierballengedrag zijn inderdaad. Of iets van: "We moeten dit wel goed beveiligen!!" maar dan geen idee hebben waartegen en hoe en dus maar inzetten wat je hebt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In hoeverre zou dit nou niet gewoon voor een groot deel spierballengedrag zijn?Zal best dat de Navo niet overal populair is en dat er veel regeringsleiders bij elkaar komen en shit, maar dit is toch ook wel een beetje "kijk ons eens van alles kunnen"?
Is dat hun versie van grote blijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die wilde gewoon even laten weten dat hij er ook was
cordon blijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is dat hun versie van grote blij
Iemand maakte gewoon een grap over de oorlog en toen ging hij van NINE NINE NINEquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
Hmm, ondertussen had een Duitse straaljager net een probleem. Die zond een noodcode uit. Hopelijk is die goed geland.
Je was okay.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik blijf een helikopter horen die niet op fr24 staat
Slechte grap, want die code is 7700.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand maakte gewoon een grap over de oorlog en toen ging hij van NINE NINE NINE
Succes met je tinnitusquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was van een eerdere vlucht van dat ding van Noorwegen naar Frankrijk. Heeft niet iets met de laagvliegroute te maken.
Kun je 'm hier wel op zien? https://globe.airplanes.livequote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Undercover catquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Nee, want in de luchtvaart is die code wereldwijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een prima grap in Engeland.
Die blijft leukquote:
Jullie zijn niks gewendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jammerHeb van de week al wel een hoop militaire toestellen laag zien overvliegen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je 'm hier wel op zien? https://globe.airplanes.live
Donderdag in het live topic komt ie weer langs en dan klopt het ook nog, want onze live reporter @Nattekat is in Oostenrijk.quote:
en straks komt Trumpie ook nog eensquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een politieheli.
Zou het niet doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg de vraag of ik de adoptie van Ambar permanent wil maken. Hmmm daar moet ik even over nadenken hoor, want we zijn zo onafscheidelijk.
en dan moet hij aan de hollandse pot...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en straks komt Trumpie ook nog eens
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Adoptie eind deze week officieel gemaakt
Nee he? Daar doe ik echt niemand een plezier mee.quote:
Lekker naar de Feboquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan moet hij aan de hollandse pot...
Misschien ook wel een beetje "Ik wil niet degene zijn die verantwoordelijk is voor dit alles als het toch ineens fout gaat."quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In hoeverre zou dit nou niet gewoon voor een groot deel spierballengedrag zijn?Zal best dat de Navo niet overal populair is en dat er veel regeringsleiders bij elkaar komen en shit, maar dit is toch ook wel een beetje "kijk ons eens van alles kunnen"?
Daarna gaat hij door naar de Macquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan moet hij aan de hollandse pot...
Ja altijd 2 weken en als het daarna nog steeds niet gaat om een of andere reden, vinden ze vaak ook nog een weg.quote:
Wel een flink risico, Trump op bezoek. Hij wordt vast ergens boos over.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en straks komt Trumpie ook nog eens
nee zn personeel haalt er na een aantal mac menu's om mee te slepen naar het hotelquote:
Mac heeft toch een thuisbezorgd optie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zn personeel haalt er na een aantal mac menu's om mee te slepen naar het hotel
dat risico mag hij niet nemen hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mac heeft toch een thuisbezorgd optie.
Ik denk wel dat Trump een goede trekmuur wel kan waarderenquote:
heeft hij zn eigen Mac niet meegenomen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mac heeft toch een thuisbezorgd optie.
MacForce One.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft hij zn eigen Mac niet meegenomen?
Die Fransozen gaan naar huis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje "Ik wil niet degene zijn die verantwoordelijk is voor dit alles als het toch ineens fout gaat."
Als hij wist dat zoiets bestond nam hij nooit meer wat anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Trump een goede trekmuur wel kan waarderen
Hij wil natuurlijk Wendy's.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft hij zn eigen Mac niet meegenomen?
At Trump niet juist zovaak McDonalds dat je het bijna als ARFID zou kunnen diagnosticeren?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben toch allerlei koks enzo ingevlogen omdat deze mensen niet normaal kunnen eten?
die keten die een kleine snackbar in (volgens mij Nederland) even wilde verplichten hun naam te wijzigen ondanks dat ze helemaal niet hier zitten?quote:
Nee, de kleine snackbar. Duhquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die keten die een kleine snackbar in (volgens mij Nederland) even wilde verplichten hun naam te wijzigen ondanks dat ze helemaal niet hier zitten?
Straks win ik die paddockkaarten nogquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Donderdag in het live topic komt ie weer langs en dan klopt het ook nog, want onze live reporter @:Nattekat is in Oostenrijk.
yup sowiesoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat de Mac hier anders smaakte dan in de VS?
McNuggets zijn identiekquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Nog even en ik ga je aan Ambar koppelen. Die houdt ook nooit op.quote:
Schrikken zich dood door de kleine bekers hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Zou hij het merken denk je?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Bouw zo'n looprad voor 'm.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog even en ik ga je aan Ambar koppelen. Die houdt ook nooit op.
Ja maar hij heeft ze verbannen dus hoe kunnen ze er zijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Krijgen meteen een TIA als ze die kartonnen rietjes zien.
Pak toch de busquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben net over de helft van de route
Meteen hele top in duigen. 500% tariff op de EU tot ze plastic rietjes weer invoeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh
[..]
Ja maar hij heeft ze verbannen dus hoe kunnen ze er zijn!
Verkopen ze daar ook 50 geuren wild?quote:
Zou toch wel 50 cent geven minstens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoeveel euro vinden jullie Ambar waard?
Ik hoef hem niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
-500'000 euro.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat dit een vraag is die je beter aan jezelf kan stellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dieren hebben geen waarde die je kan uitdrukken in geld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet tussen de 500 en 1500quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
Het laatste huisdier wat ik had was een parkiet. Geen idee hoeveel een hond kost.
Soms zit er een boekje bij en dan kosten ze ineens honderd miljoen miljard.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet tussen de 500 en 1500
Maar ook meerdere gevallen overgenomen van mensen en dan was gratis
Jawel, net als kinderen. Wat kosten ze, hoeveel misgelopen inkomsten door tijd die je eraan kwijt bent, etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dieren hebben geen waarde die je kan uitdrukken in geld.
Kinderen was een ton toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, net als kinderen. Wat kosten ze, hoeveel misgelopen inkomsten door tijd die je eraan kwijt bent, etc.
Dat is meer de kostprijs dan de waarde.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, net als kinderen. Wat kosten ze, hoeveel misgelopen inkomsten door tijd die je eraan kwijt bent, etc.
Ja, zoiets. Maar zijn kinderen een ton waard? Geloof er niks van.quote:
ik geef er nog geen cent voorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maar zijn kinderen een ton waard? Geloof er niks van.
Alleen als ze je later onderhouden voor minimaal een ton.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snelle laaifhek om aan geld te komen. "Pay what you want." en dan een negatief bedrag invullen.quote:
Voor de maatschappij gaan ze meestal pas iets opleveren TOV de kosten rond hun 30stequote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brb, even langs alle self-service boerderijwinkeltjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snelle laaifhek om aan geld te komen. "Pay what you want." en dan een negatief bedrag invullen.
Ieniminiwick.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga John Wick worden als iemand ooit aan hem zit.
Dat werkt ook vast wel als de boel met hulp van AI is geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snelle laaifhek om aan geld te komen. "Pay what you want." en dan een negatief bedrag invullen.
Laaifhekquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deze had hij voor zn bezoekje aan Saudie arabiëquote:
Ah, Fryforce Onequote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze had hij voor zn bezoekje aan Saudie arabië
[ afbeelding ]
Ja had je karzai nog in het bos begraven toen hij je wat vroeg ja?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga John Wick worden als iemand ooit aan hem zit.
ow god.... nu kan hij niet onopvallend maccenquote:
haha watquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had je karzai nog in het bos begraven toen hij je wat vroeg ja?
Max en de first lady doen beiden veel voor de VN en zijn 'vriendinnen'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Bieden we hem een slaapplek aan? Is hij familie van ons?" "Hij is grotendeels oranje."
Lol wat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wim-lex heeft misschien wel zijn eigen febo muurquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow god.... nu kan hij niet onopvallend maccen
Boel is wel recentelijk gerenoveerdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wim-lex heeft misschien wel zijn eigen febo muur
Met een "Patatje Royal"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wim-lex heeft misschien wel zijn eigen febo muur
Trumpie is meer voor een frietje oorlog denk ik.quote:
Koning te rijk jongequote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Trump helemaal blij dat-ie in een echt paleis mag slapen.
Gnorfquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Bieden we hem een slaapplek aan? Is hij familie van ons?" "Hij is grotendeels oranje."
Bitterballen maar hernoemen naar bitter bombs dan, verkoopt het beter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trumpie is meer voor een frietje oorlog denk ik.
Heb je hem nog gezien hier?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch wel bekend bij partijen die kwaad zouden willen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Handig ook dat ze melden waar hij gaat slapen.
here you have our patatje oorlog, so tomorrow you can drop a bunkerbuster on the toilet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bitterballen maar hernoemen naar bitter bombs dan, verkoopt het beter.
Ik ga even mijn spaarpotje stukslaan brb.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik een stukje van m'n filter kwijt ben.
https://www.funda.nl/deta(...)igelaan-49/43938237/
Ietsje boven budget.
Misschien als we met zn allen samen leggenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ietsje boven budget.
Een bitterbal formaatje softbal. De Mother Of All Bitterbombsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bitterballen maar hernoemen naar bitter bombs dan, verkoopt het beter.
Ik vind het een boel geld voor zoiets niet mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ietsje boven budget.
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Al de hele week zin in een broodje kroket.
Nee, ik ben ook geen fan. Wel lekker de ruimte voor m'n hobby's.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een boel geld voor zoiets niet mooi
Dat wel, maar het is zo'n huis waarmee je pronkt met de leegheid ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan. Wel lekker de ruimte voor m'n hobby's.
Dat beantwoord dus je eerder gestelde vraag.quote:
Komt ook nog een paar ton per jaar bij voor personeel: een kok, twee schoonmaaksters, een tuinman. Allemaal full-time.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ietsje boven budget.
Ja jeez, en een huisbrede keldergarage.quote:
Daar moet je een beetje doorheen kijken bij die opknappertjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een boel geld voor zoiets niet mooi
Mooi, zou kopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ietsje boven budget.
Wel handig om die sportmeuk weer uit de garage te krijgen, die liftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja jeez, en een huisbrede keldergarage.
[..]
Daar moet je een beetje doorheen kijken bij die opknappertjes.
Satékroketquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroket is echt al lang geleden trouwens. Satékroket van de plaza bij het station is wel lekker.
Is split screen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
Leuk die AI plaatjes, maar die tv in die glazen kast lijkt me niet praktisch
https://www.funda.nl/deta(...)9426220/media/foto/3
stofvrij TVkijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg UUUUUUUquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het kon duurder.
https://www.funda.nl/deta(...)penlaan-15/43062598/
Maar bij deze zit ook echt een lap grond om u tegen te zeggen.
Loooolquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
Dan moet je deze hebben, die heeft een kelder:quote:
kelder met ramen....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben, die heeft een kelder:
https://www.funda.nl/deta(...)igelaan-19/43953555/
Lachen en brullen niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blij dat ik mijn bammetje al op heb, stuk waar ik nu loop zijn ze aan het gieren
dat is toch om te gierrrrrenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Blij dat ik mijn bammetje al op heb, stuk waar ik nu loop zijn ze aan het gieren
Knip af, zes nieuwe huizen op bouwen. Of hell waarom niet, een azcquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het kon duurder.
https://www.funda.nl/deta(...)penlaan-15/43062598/
Maar bij deze zit ook echt een lap grond om u tegen te zeggen.
Iets minder beton en stuc was in de aanbieding, maar jammer van de buren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je deze hebben, die heeft een kelder:
https://www.funda.nl/deta(...)igelaan-19/43953555/
Oh, ik vind het ook gewoon leuk om op Funda te kijken hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Maar heb je al wat concreets op het oog @:ijsdraakje ? Zie je voor m'n gevoel al jaren funda linkjes posten
Ik wil gewoon zo'n middelbare school gymzaal formaat ruimte, dan is 1 hobby kamer denk ik wel primaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
Hobbykamers meervoud klinkt wel hemels.
Enkelvoud ook wel eigenlijk.
Woesh!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:05 schreef bondage het volgende:
Vinden jullie van mijn bogen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuilkelder kan omgebouwd wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)denplein-1/89138085/
Deze heeft en de schuilkelder, en een naaizolder en een kroningszolder.
Heet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:05 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ik ook accepteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n middelbare school gymzaal formaat ruimte, dan is 1 hobby kamer denk ik wel prima
Ik ben ook een manege tegengekomen, gewoon de binnenbak leegscheppen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo'n middelbare school gymzaal formaat ruimte, dan is 1 hobby kamer denk ik wel prima
Weet niet of die lucht er ooit uit gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook een manege tegengekomen, gewoon de binnenbak leegscheppen.
Heeft wel een A+energielabel, dus je moet je niet blindstaren op de aanschafkosten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ietsje boven budget.
Heb ik jou wel eens zoiets laten zien irl?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier nog steeds niks van maar geeft niet.
Fair. Zelf ben ik er vrij snel blind voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet niet of die lucht er ooit uit gaat
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik jou wel eens zoiets laten zien irl?
Vondagequote:
Ik zag er voor mezelf laatst wel een. Volgens mij ook iets boven budget.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Maar heb je al wat concreets op het oog @:ijsdraakje ? Zie je voor m'n gevoel al jaren funda linkjes posten
Spicy sparknoodle.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap hier nog steeds niks van maar geeft niet.
Niks mis met grijs.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Net bij de kapper geweest. Er schuilden behoorlijk wat grijze haren onder de bovenlaag
Lijkt erop dat ik de genen van m'n moeder heb, rip.
Ook ik weet het nietquote:
Denk dat je je teveel zorgen maakt gewoon.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Net bij de kapper geweest. Er schuilden behoorlijk wat grijze haren onder de bovenlaag
Lijkt erop dat ik de genen van m'n moeder heb, rip.
Eeuhm, scary shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:05 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet klaar voor om oud te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je je teveel zorgen maakt gewoon.
Dat red je niet even op het fietsje nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)kenlaan-20/43065595/
Dacht even dat hat de Haaren in Brabant was. Maar helaas die in Groningen dus beetje ver weg.
Dan word je een soort van Uitstraling.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet klaar voor om oud te zijn
Beter dan een MOTquote:
Ik ben grijs en niet oud.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook maar relatief.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben grijs en niet oud.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag op de rommelmarkt in Berlijn eens zo'n antieke. Heb er niets mee op kinkvlak, maar had hem bijna meegenomen voor de novelty.quote:
Ik haal die oplosbare doekjesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net boodschappen besteld bij Picnic. Wasmiddel was bijna op en ik heb geen zin om bij de AH met dat soort spul te sjouwen als ik nog stabiel op de benen ben..
Daar krijg ik zo'n jeuk van.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik haal die oplosbare doekjes
Wegen bijna niets
Ik heb er ook niets mee op dat gebied. Maar voor de novelty snap ik, leuk om in de vitrine tussen de rest van het retro spul te zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag op de rommelmarkt in Berlijn eens zo'n antieke. Heb er niets mee op kinkvlak, maar had hem bijna meegenomen voor de novelty.
Zegquote:
Je draagt een helm om je te verbergen, weet niet hoe veel waarde ik hieraan moet hangen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben grijs en niet oud.
tok to mequote:
Genoeg waarde om te weten dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je draagt een helm om je te verbergen, weet niet hoe veel waarde ik hieraan moet hangen.
dat zal hij nooit toegevenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg waarde om te weten dat ik gelijk heb
Ik merk hetquote:
Misschien zit jij wel in de ontkenning dat je oud bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg waarde om te weten dat ik gelijk heb
Gewoon naar de fabriek rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Klotezooi, Lindt nog steeds niet leverbaar bij de picnic. Maar even een groothandel zoeken of zo. Is vast goedkoper ook.
wat ontzettend vervelend....quote:
Ik wordt niet oud, ik level upquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien zit jij wel in de ontkenning dat je oud bent.
Waarom worden de stats dan steeds slechter?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wordt niet oud, ik level up
Nah, ik word gewoon oud.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wordt niet oud, ik level up
De mijne nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waarom worden de stats dan steeds slechter?
Komt dit door de no-fly zone?quote:Door de NAVO-top is je adres minder goed bereikbaar. De bezorging kan iets langer duren dan normaal.
De armor met betere stats ziet er altijd uit als verkapte lingerie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Waarom worden de stats dan steeds slechter?
Het was vandaag niet warm genoeg daarvoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De armor met betere stats ziet er altijd uit als verkapte lingerie.
Charisma +10quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De armor met betere stats ziet er altijd uit als verkapte lingerie.
terugroepenquote:
Site opgezochtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon naar de fabriek rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |