Of dronken dagenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekocht
Holy guacamolequote:
Nee, Palm.quote:
Badum-tssjjj.gifquote:
quote:
Drie zulke ladingen, wtf. Woon je in de Achterhoek of Brabant soms?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekocht
Het is niet vaak in de aanbieding dus inslaan als het kan. Tis niet dat het bederft.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je bang dat het uit verkocht was ofzo?
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladenquote:Op maandag 30 juni 2025 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drie zulke ladingen, wtf. Woon je in de Achterhoek of Brabant soms?
Edit: Nee, dan rij je niet naar Noord-Holland, goedemorgen buurmeisje![]()
Oh en pics van je bonuszoonquote:Op maandag 30 juni 2025 20:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Het is niet vaak in de aanbieding dus inslaan als het kan. Tis niet dat het bederft.
Import zekerquote:Op maandag 30 juni 2025 20:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladen
Maar de aanhanger wel?quote:Op maandag 30 juni 2025 20:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heuy ik woon in de achterhoek en ik heb nog nooit een auto zo vol geladen
Oooooohquote:
En was al om 6:45 op kantoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meid je dag is weer gemaakt! Wat zal jij productief zijn vandaag
Beetje.quote:
Morguhquote:
Ja bah, gisteren weinig last van gehad maar vandaag al last van en het gaat alleen maar erger worden helaasquote:
Dotjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Ja bah, gisteren weinig last van gehad maar vandaag al last van en het gaat alleen maar erger worden helaas
Dus rustig blijven zitten onde ventilator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |