Hihi je zei fuckingquote:Op maandag 30 juni 2025 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn ja
Het was echt een prima biertje. Deed mij aan Palm denken en die vind ik ook erg lekker.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn ja
Hoiquote:
Nergens meer te krijgen? Serieus?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het was echt een prima biertje. Deed mij aan Palm denken en die vind ik ook erg lekker.
Maar dan haalnik toch liever Palm voor een fractie van de prijs (al is dat weer bijna nergens te krijgen tegenwoordig).
Als je mazzel hebt vind je ergens een sixpack blikjes in de supermarkt.quote:
Yep.quote:
Ja, niet zo aanstellen en gewoon genieten van het MOOIE WEER hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep.
Wel blij dat de afspraak op kantoor van morgen wordt verzet.
Kantoor heeft geen airco en we zitten daar pal op het zuiden
Dus morgen naar ander kantoor en daar wel lekker in de airco zitten
Hier is het heerlijk nu en is het bosbrandseizoen extra vroeg begonnenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, niet zo aanstellen en gewoon genieten van het MOOIE WEER hoor.![]()
Gratis BBQ!quote:Op maandag 30 juni 2025 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk nu en is het bosbrandseizoen extra vroeg begonnen
Lekker bruin.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leg je worstje er maar op, wordt ie nog eens gebruikt
Ze worden wel bezorgd met speed en power.quote:
Ja, dat is het enige voordeelquote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ze worden wel bezorgd met speed en power.
Nu heb je wel een goede reden om aan de pils te gaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige voordeel
Hier verkopen ze het bij de dekamarkt.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt vind je ergens een sixpack blikjes in de supermarkt.
Neequote:Op maandag 30 juni 2025 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu heb je wel een goede reden om aan de pils te gaan.
Somsquote:
Voor jou alleen?quote:
En m’n bonuszoon. Dit was vorig jaar, drie zulke ladingen gehaald. Heel noord Holland alle lidl’s leeg gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |