Klinkt als lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een broodje roomkaas, guacamole, gebakken champignons en eggs benedict maken
Lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een broodje kroket gehaald, komt mijn collega vervolgens binnen met een zak loempia's van de markt.
Broodje kaas blijft in de tas vandaag
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt als lekker
Maar wat is een egg benedict?
O weer wat nieuws, ga het google en ook eens maken, ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan wat hollandaise sausage erbij
Is echt heerlijk, ook met bv gerookte zalmquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weer wat nieuws, ga het google en ook eens maken, ziet er goed uit
Ben niet zo vis eter. Een keer gerookte zalm in mijn mond gehad die kapot was. Daarna nooit meer gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is echt heerlijk, ook met bv gerookte zalm
Ow, das minderquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo vis eter. Een keer gerookte zalm in mijn mond gehad die kapot was. Daarna nooit meer gegeten.
Ja dan pak je het niet snel meer.quote:
O dat is wel lekker inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Met een versnipperd plakje gerookte beenham is ook
En de lente klassieker uiteraard; groene asperges en een lambs rack uit de ovenquote:
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de lente klassieker uiteraard; groene asperges en een lambs rack uit de oven
[ afbeelding ]
Ik hou het wel bij de witte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.
Zijn absoluut heerlijk!quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groene asperges heb ik nog nooit gegeten.
Ik geloof je op je woord.quote:
DIe eet ik wel, maar wil die groene ook wel eens proberenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de witte.
Oeh.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe eet ik wel, maar wil die groene ook wel eens proberen
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]kijk eens aan net een kameleon wisselt van kleur indien nodig
In hoeveel SC's ga je dat nog melden?quote:
OVERALquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hoeveel SC's ga je dat nog melden?En wij maar werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |