quote:
Ik zet je aan het werkquote:
Prima, ik ga wel tetten voelen voor je.quote:
Dat is geen werk!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Prima, ik ga wel tetten voelen voor je.
Wel, ik ga ervan zweten.quote:
Vast op de vaste flexplek van iemand anders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bent je werkdag gestart? Jeetje.
Dotjequote:
Het is rustig over al. Iedereen afgepeigerd door het weer waarschijnlijkquote:
Ik ga toch even wandelenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is rustig over al. Iedereen afgepeigerd door het weer waarschijnlijk
Doe maar. Het is hier nu even droog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga toch even wandelen
Ik ben weer droog wedergekeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar. Het is hier nu even droog.
Dat hedde gij goed gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben weer droog wedergekeerd.
Ik ontwijk al die druppels gewoonquote:
Tussen de druppels door lopenquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ontwijk al die druppels gewoon
Precies!quote:
Zo'n kantoorbully issie wel jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast op de vaste flexplek van iemand anders.
Ik had een broodje kroket gehaald, komt mijn collega vervolgens binnen met een zak loempia's van de markt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een broodje roomkaas, guacamole, gebakken champignons en eggs benedict maken
Ik kook twee eieren nu.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een broodje roomkaas, guacamole, gebakken champignons en eggs benedict maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |