Ik had niet eens door dat ik de laatste post heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sorry Dotje
Controle gehad en het is nu officieel: ik ben geen diabeet meer!![]()
![]()
Aanpassing levensstijl, voeding, meer bewegen en stoppen met suiker (bijna).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik de laatste post heb.
Nu heb ik 2 naam topics![]()
Maar wat fijn Stig,hoe heb je dat gedaan?
Netjes hoor, complimentenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aanpassing levensstijl, voeding, meer bewegen en stoppen met suiker (bijna).
Thanksquote:
Zo kan je zien hè wat beter opletten met je lijf kan doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
Het is al sinds 6 jaar zo dus ik hoef ook geen extra controle meer voor mijn voeten en ogen te doen. Scheelt een hoop. Wel elk jaar even bloedprikken en kijken of er niks veranderd is.
Ja precies dat. Ook afgevallen, maar mag iets meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan je zien hè wat beter opletten met je lijf kan doen
O dat is toch bijna 14 kilo, mooi toch en zie wat het aan je gezondheid bijdraagtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja precies dat. Ook afgevallen, maar mag iets meerZit nu op 102.9 en het is 116 geweest
Ja en aan kilo's afdraagt!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is toch bijna 14 kilo, mooi toch en zie wat het aan je gezondheid bijdraagt
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en aan kilo's afdraagt!
ALs je mooie witte pakken te klein natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en aan kilo's afdraagt!
Nou, broeken zien gaan van W36 naar W33 was wel een mooi momentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ALs je mooie witte pakken te klein natuurlijk
Dat geloof ik heel graag. Maar wel een stuk minder Stig om van te houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, broeken zien gaan van W36 naar W33 was wel een mooi moment
Ok, heb je liever dit:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik heel graag. Maar wel een stuk minder Stig om van te houden
Ja die slanke trekt me wel aan, die dikke dat pak is zo flubberig maakt het gelijk minder aantrekkelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ok, heb je liever dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Zie je nu welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die slanke trekt me wel aan, die dikke dat pak is zo flubberig maakt het gelijk minder aantrekkelijk
Maar het neemt niet weg dat wel minder Stig is om te knuffelenquote:
Ja maar ik heb nog wel een fijne versnellingspookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het neemt niet weg dat wel minder Stig is om te knuffelen![]()
En geen lovehendels meer om aan vast te pakken
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog wel een fijne versnellingspook
Oehquote:
Die ook ja, in streepjespak inmiddelsquote:
Jammer idd. Al heb ik het niet meegekregen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |