Lekker makkelijk, haar bij elkaar pakken, ronddraaien naar boven houden knip er in en het zit uit je nek en je gezicht en staat altijd netjesquote:
Hey Moonquote:
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is het stuk dan?
Ik zag laatst wel dat het niet verder ging.
Het bleef laatst hangen bij 8 uur zag ik toen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.
Morguh Bondage, vervelend als dingen niet naar behoren werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:29 schreef bondage het volgende:
Dag begon alweer goed met een Mycroft die niet meer werkte. Alweer.
En geen idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het bleef laatst hangen bij 8 uur zag ik toen.
Ah,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bondage, vervelend als dingen niet naar behoren werken
Hmm. Krulhaar tot aan m'n schouders. Het is nu wat aan de korte kant voor mijn doen, maar veel verschil in lengte zie je niet snel door de krullen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het ging over kort en lang haar hebben
Iquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.
Wat voor cursus ben je aan het volgenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
En inderdaad. Maar heb laptop hier naast me staan dus kan ermee bezig mocht het weer gebeuren. Verder weer hele dag cursus...
O mooi,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Krulhaar tot aan m'n schouders. Het is nu wat aan de korte kant voor mijn doen, maar veel verschil in lengte zie je niet snel door de krullen.
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Storage wat niet meewerkt. Valt zo nu en dan weg en dan werkt het niet meer.
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor cursus ben je aan het volgen
Is je werk zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.
Gefeliciteerd met je nieuwe functie, nu maar hopen dat het cert haalt, maar komt vast goed denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef bondage het volgende:
[..]
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.
Morguh wurstjuhquote:
Ik snap daar allemaal helemaal niets van, ben blij dat andere dat doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |