@Mikeytt #2quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:36 schreef YoopY het volgende:
Ik liep van de week langs een nagelsalon waar kort oogcontact was met een vent van middelbare leeftijd die zonder schaamte, nagenoeg in de etalage, zijn nagels liet doen.
Nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld bij een passerend oogcontact.
Ik is?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:25 schreef Evangelion het volgende:
Ik is inmiddels al 27, dus alles begint af te takelen.
Ik heb echter een perfecte skin care routine. Tretinoïne, dermapen, vitamine c+e, BHA/AHA peeling etc![]()
![]()
Nu merk ik dat mijn huid door de tretinoïne steeds jonger aanvoelt. In combinatie met de dermapen ook steeds strakker. Gezien mijn leeftijd wil ik iets losser zitten in mijn gezicht, maar de enige manier om dat te realiseren, is door te stoppen met mijn skincare, wat natuurlijk geen optie is.
Klacht: Doodsbang voor slechtere huid door ouderdom waardoor mijn huid te jong is.
Einde tijdperk @Evangelionquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:25 schreef Evangelion het volgende:
Jonkiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:25 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb echter een perfecte skin care routine. Tretinoïne, dermapen, vitamine c+e, BHA/AHA peeling etc![]()
![]()
Nu merk ik dat mijn huid door de tretinoïne steeds jonger aanvoelt. In combinatie met de dermapen ook steeds strakker. Gezien mijn leeftijd wil ik iets losser zitten in mijn gezicht, maar de enige manier om dat te realiseren, is door te stoppen met mijn skincare, wat natuurlijk geen optie is.
Klacht: Doodsbang voor slechtere huid door ouderdom waardoor mijn huid te jong is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |