abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218028023
Woonde ooit in lekker ( relatief ) groot huis en dan ok, gaanderweg paar keer (moeten ) verhuizen en woon nu raar klein,

Nou ja het is nog net geen negerboshutje maar ok zit vaak klem, opium zou mij zeg maar van nut kunnen zijn, Zeg maar op dat platte nivo , De liefde voor mijn huidige huis dan maar via poeders surogatief chemicaal opwekken om uiteindelijk dan niet aan tekleinwonen-stress te sterven?

Je gaat je wel vragen stellen zo van owwww bijv de bejaarden? Zijn dus duf omdat ze oud zijn? of juist duf omdat hun hokje zo raar klein is?

Groter wonen went dus wel ,maar kleiner wonen went slecht

Mmmmm stel ik had echt nooit groot gewoond? Wellicht wist ik dan niet beter? Dus was ik minder frusti zoals ik nu ben?

Ps antiklacht :Ha lekker hier op klaagbaak een plekje waar je mag klagen want niemand kan hier zuur gaan doen zo van ey? Doe eens gezellig?
pi_218028062
Groot is relatief
Net als Klein

Wie het kleine Niet eert
of
Waar je maar tevreden Mee bent
Of
Neem het leven zoals het is

'groot' wonen is ook subjectief en verwijst naar de zonde hebzucht
pi_218028076
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 01:19 schreef Helenattenek het volgende:
Wie te strakke kleding niet eert is geen lekkere losse kleding waard?
pi_218028085
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 01:19 schreef Helenattenek het volgende:
Groot is relatief
Net als Klein

Wie het kleine Niet eert
of
Waar je maar tevreden Mee bent
Of
Neem het leven zoals het is

'groot' wonen is ook subjectief en verwijst naar de zonde hebzucht
Bij kamer planten geld wel de stelregel: Een te grote pot kan lijden tot rottende wortels? En een te kleine pot dan krijgt de plant een groeibeperking?
pi_218028113
Best herkenbaar, maar ook ergens achterhaald omdat je altijd het beste uit de situatie moet halen. Zoals het sluiten van een deur:
KLB / Een deur net niet lekker dicht doen

^O^
pi_218028128
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 02:00 schreef YoopY het volgende:
Best herkenbaar, maar ook ergens achterhaald omdat je altijd het beste uit de situatie moet halen. Zoals het sluiten van een deur:
KLB / Een deur net niet lekker dicht doen

^O^
Aja ik heb vrolijke vlagen, maar ok ben niet zo tevreden als een kabouter in zijn paddestoelhuisje nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')