Ik denk dat het vooral gaat om de totale zinloosheid van het werk in kwestie (tenminste dat vind ik) en dat ze haar minderjarige kinderen hiervoor gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:00 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.
Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
Zit een leuke speeltuin voor kleintjes bijna naast haar huis...quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:
En Debbie is weer zeer goed in het timen van wanneer ze over haar lc post. Nu met de wia aanvraag, duidelijk aangeven dat ze van kleine activiteiten bij moet komen en moet gaan zitten.
Dat was met de aanvraag van de rolstoel ook, ineens kon ze vlak daarvoor niet meer een stukje wandelen.
De rolstoel is er en ze loopt weer achter de buggy naar de zeeman.
Ik vind het bij haar echt nog steeds maximaal aanvragen en gebruik maken van.
En wat mij opvalt is dat ze nooit buiten is, nu ook met Liam die voor haar voeten speelt. Ze woont in een wijk, ga bij een zandbak zitten lekker buiten in de frisse lucht.
Daar kunnen toch ook met een kop koffie verbinden in rust( want ze moet wel haar eigen bedachte oefeningen doen)
Hoeveel e books heeft ze inmiddels verkocht?
Ja eens, als je je geld over de rug van je kinderen verdient vind ik dat niet hard werken maar misbruik maken van. Ik volg AM nog niet eens zo lang maar ga steeds meer inzien dat dit echt te ver gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik merk dat ik heel veel van deze reactie vind. Begrijp me niet verkeerd: ik bedoel het niet persoonlijkMaar een goed lopend bedrijf, hard werken…? Ik zie Annemarie vooral flink cashen over de rug van haar kinderen, van alles uitbesteden en maar roepen dat ze het zo druk heeft.
Echt he. Niet te snappen die vrouw.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zit een leuke speeltuin voor kleintjes bijna naast haar huis...
En 3 hele ebooks verkocht 👌
Dat laatste is zeker zo. Ik vind de hoeveelheid werk (hoewel ik niet alles zie) niet in verhouding staan met de inkomsten (maar dat vind ik van meer soorten werk/functies/banen/bedrijven) en ik denk dat het op meer punten qua werkdruk en risico's niet te vergelijken is met een regulier eigen bedrijf.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:00 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Misschien kan je eens met haar meelopen? Waarom zou je zo onaardig praten over haar "werk". Ze verdient hier haar inkomen mee en ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dat hard werken is. Haar dag/leven bestaat 24/7 uit haar werk. De waarde van werk zit hem niet alleen maar in inspanning maar ook in mentale last.
Je kan van haar persoon vinden wat je wil, ze heeft wel een goed lopend bedrijf opgebouwd.
In dezelfde lijn: het lijkt me leuk om een vakantiehuisje te hebben om te verhuren. Lekker idyllisch alles bij de kringloop halen, inrichten, kraanvogels vouwen van de handdoeken...quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik denk er wel eens over na te influencen, omdat het me enerzijds wel een soort leuk lijkt of zo? Maar dan bedenk ik me dat je dus constant moet leveren, altijd aan moet staan, altijd moet foto's maken, filmen, je gezin erin mee moet sleuren, ook op vakantie, als je op de bank hangt... noem maar op.
En dan ben ik snel weer genezen. Juist omdat me dat zo belastend lijkt.
Ik vind ook iets van haar bedrijf, hoe ze haar gezin inzet. Maar ik zie ook een goedlopende, geoliede machine. Daar kunnen we allemaal een mening over hebben maar ik zie daar echt wel een verschil met diverse huis tuin en keukenmoeders qua "werk". Ik heb zelf "maar" 4 kinderen maar mij zou het niet lukken wat AM doet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik merk dat ik heel veel van deze reactie vind. Begrijp me niet verkeerd: ik bedoel het niet persoonlijkMaar een goed lopend bedrijf, hard werken…? Ik zie Annemarie vooral flink cashen over de rug van haar kinderen, van alles uitbesteden en maar roepen dat ze het zo druk heeft.
Ik denk dan, stop ermee... maar dat is zeker te makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
We gaan nu weer máánden geneuzel krijgen over Het Leven Van Een Influencer.
Helemaal mee eens! Maar dit is nou eenmaal haar inkomstenbron en dat heeft ze goed en slim aangepakt. Ongeacht wat wij er van vindenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om de totale zinloosheid van het werk in kwestie (tenminste dat vind ik) en dat ze haar minderjarige kinderen hiervoor gebruikt.
En bvb mensen filmt die daar helemaal geen toestemming voor hebben gegeven.
Dat soort dingen.
Ik geloof best dat het voor Annemarie mentaal belastend is, en ik geloof best dat 8 kinderen veel werk is (het zijn toch 8 individuen die je moet opvoeden en begeleiden, hoewel de familie Geerts niet zoveel opheeft met individuen tenzij AM dat zelf is). Maar ze voegt niet echt wat toe aan de wereld met dat influencen. Vind ik.
Iemand in mijn omgeving is herstellende van een hele nare longinfectie (ze zou geen covid gehad hebben, maar heeft wel veel LC symptomen), zij mag bewegen, lopen, fietsen etc maar moet met haar hartslag onder een bepaalde waarde blijven. Voor haar heel frusterend wat ze is enorm sportief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt he. Niet te snappen die vrouw.
Vitamine D lekker buiten opsnuiven, stukje bewegen, hoeft echt niet ver.
Ik durf te wedden dat de kliniek echt niet zegt; je mag niet even een stukje lioen
Ja ik vind haar sowieso nonchalant, met alles ook. Ook hoe ze haar met de hond alleen laat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:53 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ook dat nonchalante ‘ik had nog steeds geen traphek, ga ik nu écht bestellen’ steeds. Het meisje gaat nu al een week of 3-4 met enige regelmaat se trap op? Doe er dan wat aan, in plaats van dit te zien als een soort lollige content of zo… Of is dit stiekem bedelen om een gratis traphek? Je ziet influencers vaker vreemde keuzes maken voor gratis zooi tenslotte…
Nou graag!quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:00 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben zelf bezig na 2 jaar ziek zijn met een wia aanvraag. Maar ik zie het allemaal somber in. Ik ben echt qua energie van 110% naar 70% gegaan. Ik stond altijd aan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het inderdaad ook bijzonder dat Debbie ineens alles gevoelsmatig heeft geregeld voordat ze haar WIA keuring had.
Natuurlijk om te kunnen zeggen: Ja ik heb hulp vanuit de WMO en een electrische rolstoel.
Daarvoor kon ze inderdaad nog een hele hoop. En ik weet dat je soms achteruit kan gaan maar bij haar is het wel héél erg getimed achteruit gaan.
Ze krijgt de PEM wanneer het haar uitkomt en kan dingen doen wanneer het haar uitkomt. Debbie zal vast iets kunnen hebben en ik ben geen expert dus ik kan daar niet over oordelen. Maar de ene keer is ze een dood vogeltje en als ze iets kan kopen of gratis kan krijgen een dolle mina. Werkte ziek zijn maar zo, dan was het voor vele chronisch zieke wel te behappen.
Moest ook lachen om Sanneke. Is ze een keer vroeg wakker, moet ze het gelijk melden op social media terwijl ze vaak zegt hij altijd goed slaapt en ze geen last van hem heeft. Slik die ene keer dan gewoon joh.
Al die therapieën heeft Debbie al gehad, is ze 1 keer geweest en dan roept ze dat het niet helpt. Ik heb mijn twijfels of ze wel daadwerkelijk bij de vermoeidheidskliniek patiënte is, het is idd te tegenstrijdig. Ze mag niet fietsen en niet wandelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Iemand in mijn omgeving is herstellende van een hele nare longinfectie (ze zou geen covid gehad hebben, maar heeft wel veel LC symptomen), zij mag bewegen, lopen, fietsen etc maar moet met haar hartslag onder een bepaalde waarde blijven. Voor haar heel frusterend wat ze is enorm sportief.
Ik vind de adviezen die Debbie krijgt zo tegenstrijdig met wat ik van haar hoor, nu is niet iedereen hetzelfde en gaat het herstel natuurlijk anders.
Maar die kennis gaat naar een longfysio, Naar een revalidatie arts. Ik vind wat Debbie laat zien geen reclame voor die kliniek.
Bestseller....technisch alleen, je kon intekenen en op de releasedatum tellen die mee. Gewoon een marketingtruc.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:27 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze is al bestsellerauteur natuurlijk, dus dat vinkje hoeft ze niet meer te halen misschien?
Precies, en de ene chronisch zieke zal niet zoveel kunnen als de andere en dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:11 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Joh als jij al maaaaanden/jaren binnen zit en vrij weinig doet dan gaat je lichaam daar ook aan wennen (dit zeg ik niet tegen echt chronisch zieken!). Ik merk het ook met m’n burn out, op een gegeven moment moet je gewoon langzaam weer wat doen, ook al heb je er eigenlijk nog de energie nog niet voor. Zo bouw je ook weer wat energie op (nee dit werkt niet voor iedereen). Het is lastig, vooral als ik heel moe ben, maar na drie weken iedere dag een wandeling put het mij niet zoveel meer uit. Ik gun het Debbie ook, ook al gaat ze dit advies niet opvolgen ihkv ‘LC’
Eens. Ik zit al 3 jaar in de lc molen en er is geen arts die volledige rust met uren slapen overdag adviseert.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Al die therapieën heeft Debbie al gehad, is ze 1 keer geweest en dan roept ze dat het niet helpt. Ik heb mijn twijfels of ze wel daadwerkelijk bij de vermoeidheidskliniek patiënte is, het is idd te tegenstrijdig. Ze mag niet fietsen en niet wandelen.
Ik loop zelf ook bij het umc ivm mijn longen en ik moet juist zorgen dat ik blijf bewegen om de conditie op peil te houden.
Niet door mijzelf te veel te belasten maar gewoon door stukjes te wandelen, te fietsen met hoge ondersteuning.
Zij mag niks volgens haarzelf, ik geloof dat niet.
Ze is jong en haar conditie zal door niks doen alleen maar verslechteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |