Straks zit ik lekker op het strand met een cocktailquote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3, 4, 2, 1, scenario 5 is niet realistisch
Aan het strand bovenop de berg in Oostenrijk, dan zou scenario 2 snel zijn uitgekomen denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks zit ik lekker op het strand met een cocktail
Stiekem is dat mijn planquote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het strand bovenop de berg in Oostenrijk, dan zou scenario 2 snel zijn uitgekomen denk ik
Trumpkat.quote:
Nee de reïncarnatie van Adolf, waarom denk je anders dat die naar Oostenrijk gaat?quote:
Voor welk vakgebied wordt hij geweigerd?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de reïncarnatie van Adolf, waarom denk je anders dat die naar Oostenrijk gaat?
Geen idee, hij doet iets met computers dus zal wel niet creatief genoeg zijn geweest voor de kunstacademiequote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor welk vakgebied wordt hij geweigerd?
ik had zin in grieks, maar de goeie griek hier is niet open, dus dan maar gewoon een normale maaltijd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen neem ik zelf een stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |