SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is geroosterde kat ook wel lekker.
gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
@:TT hebben we het over Hedwig?
en thnx allen voor de felicitaties
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
@:TT hebben we het over Hedwig?
en thnx allen voor de felicitaties
Of net een dag nadat je op vakantie ging voor twee weken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat je een kattenluikje in je deur hebt en dat de kat gewoon in de slaapkamer kan komen 's nachts en dat je wakker wordt naast zo'n gore muis die dood is.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Of net een dag nadat je op vakantie ging voor twee weken.
En de buurvrouw ruikt niks.
ahh tja..quote:Op maandag 23 juni 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon opquote:Op maandag 23 juni 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.
Als ze dat beest gewoon opeet heb ik er nog niet zoveel problemen mee.quote:
Geen feestmaal vandaag?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
hmm, grieks bestellen wordt em niet vanavond, morgen maar doen
Ik ben bang dat ik te laat ben met haar inruilen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon op
@Ama had nog een muis in de aanbieding .....quote:Op maandag 23 juni 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
hmm, grieks bestellen wordt em niet vanavond, morgen maar doen
Is een cadeautje voor de baasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ze dat beest gewoon opeet heb ik er nog niet zoveel problemen mee.
komt omdat ze verder niks krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon op
Misschien op meeloopstage sturenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik te laat ben met haar inruilen.
Ja hooguit wat droge brokjes, als je vers vlees wilt dan moet je het zelf vangenquote:
5 is wel een feit als 2 gebeurt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wat komt eerder:
1. Hedwig laat haar seriemoordenaar dagen achter haar
2. WO3
3. Overname door AI
4. Economische crisis
5. NatteKat die geen problemen meer heeft
3, 4, 2, 1, scenario 5 is niet realistischquote:Op maandag 23 juni 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wat komt eerder:
1. Hedwig laat haar seriemoordenaar dagen achter haar
2. WO3
3. Overname door AI
4. Economische crisis
5. NatteKat die geen problemen meer heeft
Straks zit ik lekker op het strand met een cocktailquote:Op maandag 23 juni 2025 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3, 4, 2, 1, scenario 5 is niet realistisch
Aan het strand bovenop de berg in Oostenrijk, dan zou scenario 2 snel zijn uitgekomen denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks zit ik lekker op het strand met een cocktail
Stiekem is dat mijn planquote:Op maandag 23 juni 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het strand bovenop de berg in Oostenrijk, dan zou scenario 2 snel zijn uitgekomen denk ik
Trumpkat.quote:
Nee de reďncarnatie van Adolf, waarom denk je anders dat die naar Oostenrijk gaat?quote:
Voor welk vakgebied wordt hij geweigerd?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de reďncarnatie van Adolf, waarom denk je anders dat die naar Oostenrijk gaat?
Geen idee, hij doet iets met computers dus zal wel niet creatief genoeg zijn geweest voor de kunstacademiequote:Op maandag 23 juni 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor welk vakgebied wordt hij geweigerd?
ik had zin in grieks, maar de goeie griek hier is niet open, dus dan maar gewoon een normale maaltijd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen neem ik zelf een stukje![]()
Aww.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Hedwig ook
https://media1.tenor.com/m/C_Ksyia7aoEAAAAC/gif.gif
Aww.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik krijg op tiktok nu veel filmpjes van poppy en poppy is een kattenmoeder in een fosterhome.
ze is zelf geen moeder en geen foster, maar ze adopteert iedere kitten die binnenkomt en overlaad ze met liefde
het is zo lief
Van het weekend ook gewoon in Nederlandquote:
Dan ga je nietquote:Op maandag 23 juni 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, ik moet me inhouden om naar de McDrek te gaan
neem voor mij ook mee, dan mag je gaanquote:Op maandag 23 juni 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb discipline, maar ik kan jou niet teleurstellen.quote:
Ik ben ook niet zo gekkie op de macciequote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb discipline, maar ik kan jou niet teleurstellen.
Wat mag het worden?
quote:
Aww. Een bloempje getekend.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat deze niet mag landen?
McNuggets met milkshake banaanquote:Op maandag 23 juni 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]! een filet-o-fish menu met een chocolade milkshake please
medium, groot hoeft niet
wat neem je zelf?
[..]![]()
![]()
ik vind jou steeds gestoorder overkomen
Filet o fish graagquote:Op maandag 23 juni 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb discipline, maar ik kan jou niet teleurstellen.
Wat mag het worden?
Poeh net op tijd.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die nu volgt is te laat, ik sta bij de paal
Hoezo dat nou weer, alleen de milkshakes zijn lekker, en de nuggets op zijn tijdquote:
jawel doe het broodje apartquote:Op maandag 23 juni 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Filet o fish graag
Zonder broodje
heb je de rest wel eens geproefd?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, alleen de milkshakes zijn lekker, en de nuggets op zijn tijd
nee joh, morgen gewoon een rondje extra zwemmen/fietsen/fitnessen/stressen/opwinden/wandelen in wenenquote:
Hmm. Ik vind het wel grappig, maar geil niet echt.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ik vind dit echt een geil nummer
ik weet niet waarom?
Ja?quote:
Wat heb je gehad?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
ik weet het niet zo goed, misschien wel beide. Al niet zo zeer beschreven worden maar de aandacht voor iemand zn lichaam oid? Ik weet het niet, misschien verzin ik dit wel zodat ik een antwoord heb voor mezelf oidquote:Op maandag 23 juni 2025 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik vind het wel grappig, maar geil niet echt.
Is beschreven worden een ding voor je, of is het de vibe die het 'm doet?
wat een verwennerijquote:Op maandag 23 juni 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Er zitten 10 nuggets in een verpakking van 9
jeejquote:
je hebt geen chille rietjes thuis?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo lang geen milkshake besteld dat ik die afschuwelijke rietsjes was vergeten.
dan vraag je er ook omquote:
is dat zo?quote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
we bestellen op werk nog wel eens van de mac.. maar milkshakes zijn echt treurig..
je proeft niet eens verschil tussen banaan, aardbei of vanille
dat is wel wat 4 mensen bij mijn werk ervarenquote:
Straks weer naar Texas waar ze nog echte plastic rietjes hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo lang geen milkshake besteld dat ik die afschuwelijke rietsjes was vergeten.
Naar de VS gaan in de jaren 2025, 2026, 2027 en 2028quote:Op maandag 23 juni 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks weer naar Texas waar ze nog echte plastic rietjes hebben
Je vakantie laten bepalen door politiek geneuzelquote:Op maandag 23 juni 2025 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de VS gaan in de jaren 2025, 2026, 2027 en 2028
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |