Hoe uit zich datquote:Op maandag 23 juni 2025 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien ligt het er te dik bovenop dat je aangesproken wil worden, dat is tenminste wat mij er altijd toe zet diegene niet aan te spreken.
Oh ben jij weer op Insta johquote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik ben laatst aangesproken in de gym, gisteren via insta, verder nooit. Dit is toch geen leven voor een vrouw op haar seksuele piek?
Als je seks wilt ga je toch op Tinder of Badoo?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik ben laatst aangesproken in de gym, gisteren via insta, verder nooit. Dit is toch geen leven voor een vrouw op haar seksuele piek?
Ben jij zo een die vindt dat de man het initiatief moet nemen?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik wil spanning, de weg naar seks en een orgasme is intenser met mensen die niet wanhopig zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je seks wilt ga je toch op Tinder of Badoo?
Neejoh blijf bij je keuze, zal wel ergens gegrond zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Yes, zal ik je weer volgen en smeken om aandacht
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
40+ zou ik geen piek noemen dat is meer een dal. Beste is er dan vanaf...
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij zo een die vindt dat de man het initiatief moet nemen?
Is ook spanning!quote:Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.
[..]
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.
Gelijk gevolgd.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Neejoh blijf bij je keuze, zal wel ergens gegrond zijn
Jaja niemand spreek je ooit aan, maar je werd vorige week nog door iemand aangesproken die zei dat hij dacht dat je 29 wasquote:Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.
[..]
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.
Ja en daar was ik echt in shock. Want werd eens aangesproken.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jaja niemand spreek je ooit aan, maar je werd vorige week nog door iemand aangesproken die zei dat hij dacht dat je 29 was
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 17:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga alvast wat popcorn voor dit topic pakken.
TS is vrouw. Hun piek ligt veel later dan die van ons man-mensen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
TS is vrouw. Hun piek ligt veel later dan die van ons man-mensen.1e hit op google. Succes ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.quest.nl/mens(...)ndere-seksuele-piek/Je bent een waardeloze agent.
In 80ies begonnen wel mensen meer te investeren in vrije tijd ipv van hun ouders die zich vaak kapot hadden gewerkt daarom zijn 40gers van het heden wel vrij vaker goed "geconserveerd" , en noemen veel mensen 40 ook het nieuwe 20?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Het kan ook goed komen dat (ondanks dat je misschien van jezelf denkt dat je 't niet bent) je onzekerheid uitstraalt. Dan ben je ook minder te peilen en blijven mensen ook uit je buurt.quote:
Of maak van je woning zo'n pakketafhaalpunt. Schijnt goed te helpen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien kun je je inschrijven bij een aanspreekpunt.
Ik heb een vermoeden dat dit niet voor vrouwen opgaat. Integendeel, een onzeker vrouw zal misschien eerder als makkelijke prooi beschouwd worden?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het kan ook goed komen dat (ondanks dat je misschien van jezelf denkt dat je 't niet bent) je onzekerheid uitstraalt. Dan ben je ook minder te peilen en blijven mensen ook uit je buurt.
Toen ik een zelfvertrouwensboost kreeg leek 't haast dag en nacht verschil. Daarvoor wilde weinig mensen iets met mij ondernemen, veel mensen ook in mijn vriendenkring waren vrij oppervlakkig en lieten mij haast links liggen. Daarna? Mensen vroegen mij steeds vaker mee naar dingen, gesprekken werden opener en ik werd ook door vreemden steeds meer benaderd in de kroeg voor een gesprekje of dergelijke.
Misschien is't niet helemaal de juiste methode, maar fake it 'till you make it bestaat niet voor niets.
Ja of veel mannen denken : ja die is te afhankelijk , dus ik pas?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
een onzeker vrouw zal misschien eerder als makkelijke prooi beschouwd worden?
Voor één keertje geen probleem, zo zullen ook veel mannen denken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja of veel mannen denken : ja die is te afhankelijk , dus ik pas?
Ik werd na mijn 35ste pas geil als boter. Wellicht is mijn piek anders.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
1e hit op google. Succes ermee
https://www.quest.nl/mens(...)ndere-seksuele-piek/
Ik ben het met je eens. Toen ik wat naïef en onzeker was had ik enorm veel aanspraak van dominante mannen. Ik denk dat de energie die je uitstraalt bepaalt wat je aantrekt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit niet voor vrouwen opgaat. Integendeel, een onzeker vrouw zal misschien eerder als makkelijke prooi beschouwd worden?
Weet ik zo net nog niet. Als iemand onzeker is, en diegene straalt dat ook uit of het nou man/vrouw is, vinden mensen het onbewust misschien toch lastiger om diegene aan te spreken of ergens bij te betrekken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit niet voor vrouwen opgaat. Integendeel, een onzeker vrouw zal misschien eerder als makkelijke prooi beschouwd worden?
Hoe manifesteerde zich dat?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik werd na mijn 35ste pas geil als beter. Wellicht is mijn piek anders.
Ja ok maar lol dan in een cafe? dan ga je voor eerstekeer praten met zo een meisje en bij de eerst volgende andere man die haar kant op spreekt ben je haar al weer kwijt? Laat zich leiden ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:31 schreef Lenny77 het volgende:
Voor één keertje geen probleem, zo zullen ook veel mannen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |