Hoe uit zich datquote:Op maandag 23 juni 2025 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Misschien ligt het er te dik bovenop dat je aangesproken wil worden, dat is tenminste wat mij er altijd toe zet diegene niet aan te spreken.
Oh ben jij weer op Insta johquote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik ben laatst aangesproken in de gym, gisteren via insta, verder nooit. Dit is toch geen leven voor een vrouw op haar seksuele piek?
Als je seks wilt ga je toch op Tinder of Badoo?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik ben laatst aangesproken in de gym, gisteren via insta, verder nooit. Dit is toch geen leven voor een vrouw op haar seksuele piek?
Ben jij zo een die vindt dat de man het initiatief moet nemen?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:54 schreef Servieskast het volgende:
Ik wil spanning, de weg naar seks en een orgasme is intenser met mensen die niet wanhopig zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je seks wilt ga je toch op Tinder of Badoo?
Neejoh blijf bij je keuze, zal wel ergens gegrond zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Yes, zal ik je weer volgen en smeken om aandacht
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
40+ zou ik geen piek noemen dat is meer een dal. Beste is er dan vanaf...
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij zo een die vindt dat de man het initiatief moet nemen?
Is ook spanning!quote:Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.
[..]
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.
Gelijk gevolgd.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Neejoh blijf bij je keuze, zal wel ergens gegrond zijn
Jaja niemand spreek je ooit aan, maar je werd vorige week nog door iemand aangesproken die zei dat hij dacht dat je 29 wasquote:Op maandag 23 juni 2025 18:01 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Werd vorige week nog 29 geschat. Overdrijf even zeg.
[..]
Bij het idee zelf initiatief te nemen voel ik mij wat zenuwachtig worden.
Ja en daar was ik echt in shock. Want werd eens aangesproken.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jaja niemand spreek je ooit aan, maar je werd vorige week nog door iemand aangesproken die zei dat hij dacht dat je 29 was
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |