SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
dagenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk een keer voor de winst?
Ze mag wel iets meer gaan bolken want GG goed de laatste dagen.
Hij kan haar nog met gemak inhalen als hij zo doorgaat als de laatsteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja kan nogquote:Op maandag 23 juni 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dagen
Ze mag wel iets meer gaan bolken want GG goed de laatste dagen.
Hij kan haar nog met gemak inhalen als hij zo doorgaat als de laatste
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan geregeld worden maar denk dat je ze stiekem gaat eten enzoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrappen in volkoren wraps natuurlijk![]()
![]()
Ja het is ook niet druk meer. En niet veel willen er schijnbaar meer voor gaan. En is geen concurrentie in de nacht want dan is DTS dichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou ik begin er ook nooit meer aanquote:Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook niet druk meer. En niet veel willen er schijnbaar meer voor gaan. En is geen concurrentie in de nacht want dan is DTS dicht
Ja ik las het dicht in de nacht
Ja lekker plakjes gerookte zalm erbij graagquote:Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan geregeld worden maar denk dat je ze stiekem gaat eten enzo
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
en roomkaas? en beetje sla?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja lekker plakjes gerookte zalm erbij graagIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, nu lukt het een keer. Omdat het een rustige maand isquote:Op maandag 23 juni 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk een keer voor de winst?
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat is wel lekker op wraps inderdaad. En makkelijk als een tussendoortje, maak ze ook wel eens voor de lunch.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja lekker plakjes gerookte zalm erbij graag![]()
Succesquote:Op maandag 23 juni 2025 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, nu lukt het een keer. Omdat het een rustige maand is
Ja, het liefst philidelphia of monchou met peterselie, bieslook, dille en rucola.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Yummiequote:Op maandag 23 juni 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, het liefst philidelphia of monchou met peterselie, bieslook, dille en rucola.
Dat is wel een heeeeeeeeeeeeeeel lang lijstjequote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, het liefst philidelphia of monchou met peterselie, bieslook, dille en rucola.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: