Mag je toch bezwaar tegen maken? Volgens mij mogen ze niet zomaar lawaai maken in de ochtend.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:25 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Wees dan maar blij dat je niet bij zo een kut woningcorporatie zit als mij.
Ze zijn nu al meer dan 3 maanden bezig met verbouwen hier, en het is nog niet af.
Heb je nog van de tanterlijers die om kwart over 6 dus om 06:15 al beginnen te bleren ( ik heb er al voor minder omgelegd).
En als je moet opstaan HOOR je godverdomme niks meer.....
Geen idee om eerlijk te zijn, ik ga eens bellen met mijn woningcorperatie. Huur compensatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mag je toch bezwaar tegen maken? Volgens mij mogen ze niet zomaar lawaai maken in de ochtend.
Zeker doen. Kan je huurverlaging eisen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:29 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn, ik ga eens bellen met mijn woningcorperatie. Huur compensatie.
Moest een nieuw topic maken zonder tanter, echt tanterirritant weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh zijn er posts weggehaald in dit topic?
Oh ik zie het al.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef Näsenbar het volgende:
Huh zijn er posts weggehaald in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |