mexicaanse peper in koreaans gerechtquote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een (veganistische) Koreaanse groentenpannenkoek, een yachaejeon.
Sterker nog: ik maak het (uit luiheid) met voorgesneden Chinese wokgroentenmix.quote:
China is veelvuldig actief geweest in Korea dus dat is niet zo'n gekke oplossing.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik maak het (uit luiheid) met voorgesneden Chinese wokgroentenmix.
Wat eet jij zoal vandaag?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Jeroboam het volgende:
China is veelvuldig actief geweest in Korea dus dat is niet zo'n gekke oplossing.
Ken ik niet. Wat is dat? Iets Duits?quote:
Ik heb wel eens van Ritter Sport gehoord, maar weet niet wat Knusperkeks is.quote:
Lijkt me een lekker recept, ga ik bewaren!quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een (veganistische) Koreaanse groentenpannenkoek, een yachaejeon.
Knapperige koekjesquote:Op maandag 23 juni 2025 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van Ritter Sport gehoord, maar weet niet wat Knusperkeks is.
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Met genoeg peper zout en dip eroverheen heb ik anderhalf pannenkoekje weggekregenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.
Daarom de shoarmaboer maar laten komen om een schotel lamsshoarma te bezorgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.
De verhouding beslag/groente is verkeerd voor dit soort pannenkoeken. Het beslag is eigenlijk enkel om de de groente bij elkaar te houden, en knapperig mondgevoel. En niet als pannenkoek met groentevulling.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Met genoeg peper zout en dip eroverheen heb ik anderhalf pannenkoekje weggekregen![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom de shoarmaboer maar laten komen om een schotel lamsshoarma te bezorgen.
Ok thanks. Als ik em ga maken zal ik meer groente gebruiken. Ook meer volume gelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
De verhouding beslag/groente is verkeerd voor dit soort pannenkoeken. Het beslag is eigenlijk enkel om de de groente bij elkaar te houden, en knapperig mondgevoel. En niet als pannenkoek met groentevulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |