Gewoon een bluetooth speaker met 8000 Hz openzettenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:57 schreef Gibson88 het volgende:
Stenen en eieren, moet afdoende zijn. Nou hoeven het nou ook weer geen bakstenen te zijnKlein genoeg om te irriteren en ze te laten vertrekken.
XR is nog nooit voorstander geweest van individuele bijdrage, maar van systemische verandering.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:46 schreef MultiBanaan het volgende:
XR mensen, vertellen graag hoe andere mensen het moeten doen, maar hoeven dat zelf niet te doen, en toch doen ze meer dan jij
Zou ik liever een grote giertank erop legenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gewoon een bluetooth speaker met 8000 Hz openzetten
Inderdaad, ze zijn niet zo van individuele bijdrage, want dat zou beteken dat ze zelf ook een beetje moeten inleveren, en ze vinden het klimaat wel belangrijk, maar ook weer niet zo belangrijk, schijnbaar. Bijvoorbeeld zeggen dat ik geen vlees moet eten, maar zelf wel lekker de wereld rondvliegenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
XR is nog nooit voorstander geweest van individuele bijdrage, maar van systemische verandering.
Dus in welk opzicht willen ze andere mensen "vertellen hoe ze het moeten doen"?
Nee, bij XR bouwen ze op de wetenschap, en die stelt dat systemische verandering het meest effectief is. Hameren op individuele bijdragen a la "een betere wereld begint bij jezelf" nonsens is puur een onderbuikgevoel.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn niet zo van individuele bijdrage, want dat zou beteken dat ze zelf ook een beetje moeten inleveren, en ze vinden het klimaat wel belangrijk, maar ook weer niet zo belangrijk, schijnbaar. Bijvoorbeeld zeggen dat ik geen vlees moet eten, maar zelf wel lekker de wereld rondvliegen
Want een snelweg afzetten komt ook echt nooit terecht bij individuen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, bij XR bouwen ze op de wetenschap, en die stelt dat systemische verandering het meest effectief is. Hameren op individuele bijdragen a la "een betere wereld begint bij jezelf" nonsens is puur een onderbuikgevoel.
En XR zegt dat jij geen vlees moet eten? Heb je daar een bron van of ben je nu bewust desinformatie aan het verspreiden? De acties van XR zijn altijd gericht op de industrie en systemische verandering, niet op individuen.
Onderbuikgevoel ja? Waar denk jij dat het systeem uit bestaat? Uit ons, wij zijn als collectief onderdeel van het systeem. Een systeem staat of valt bij de hoeveelheid individuen, samen een collectief gevormd, die een systeem ondersteunt. Machtige mensen hebben alleen macht als er genoeg mensen zijn die ze volgen. Zelfde met machtige bedrijvenquote:Op maandag 23 juni 2025 17:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, bij XR bouwen ze op de wetenschap, en die stelt dat systemische verandering het meest effectief is. Hameren op individuele bijdragen a la "een betere wereld begint bij jezelf" nonsens is puur een onderbuikgevoel.
En XR zegt dat jij geen vlees moet eten? Heb je daar een bron van of ben je nu bewust desinformatie aan het verspreiden? De acties van XR zijn altijd gericht op de industrie en systemische verandering, niet op individuen.
In mijn verband met mijn functie als moderator is het wel belangrijk om te weten wat HB betekent.quote:
Oei! Maar TS kennende zal het misschien wel een afkorting zijn voor iets heel intelligents?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
In mijn verband met mijn functie als moderator is het wel belangrijk om te weten wat HB betekent.
Anders moet ik het helaas verwijderen en noten!
Daarom wacht ik met smart de uitleg van @vogeltjesdans af wat HB betekent, anders moet ik erop moddenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oei! Maar TS kennende zal het misschien wel een afkorting zijn voor iets heel intelligents?
Tja dat kan ik wel uitleggen, maar dat weet hij het ook en dan is de lol ervan afquote:
Ik niet dus ik hoor het graagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dat kan ik wel uitleggen, maar dat weet hij het ook en dan is de lol ervan af
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Daarom wacht ik met smart de uitleg van @:vogeltjesdans af wat HB betekent, anders moet ik erop modden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |