Maar heb je het dan over de 'gewone' sex toys, of ook over de floggers, single tails, paddles, canes enzquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:48 schreef fokexpert het volgende:
Hier een boel speeltjes. Maar ik doe dan ook aan BDSM. En dan vooral met “echt” onderdanige vrouwen en niet vrouwen die het af en toe doen.
Ben dan wat dat betreft ook best extreem. Vaak kan het zonder speeltjes (touwen en boeien niet meegerekend), maar speeltjes kunnen het wel leuk maken.
Eensquote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef ShortWanks het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat men bij elke drogisterij vibrators en Satisfyers kan vinden. Maar de eerste (stenen)drogisterij waar een man een speeltje kan kopen moet ik nog tegenkomen.
heeft denk ik alles met stigma te maken , ik werk bij een webshop die ook sextoys verkoopt (nee geen bol of een easytoys dus) en het aandeel mannenspeeltjes is duidelijk minder.quote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef ShortWanks het volgende:
Terzijde:
Ik blijf het vreemd vinden dat men bij elke drogisterij vibrators en Satisfyers kan vinden. Maar de eerste (stenen)drogisterij waar een man een speeltje kan kopen moet ik nog tegenkomen.
Heeft alles met de vraagkant te maken. Die is er gewoon veel minder voor mannenspeeltjes. En dat is ook wel te verklaren, want seks draait bij veel koppels nog altijd om neuken, wat voor mannen doorgaans bevredigender is dan voor vrouwen (gemiddeld gezien).quote:Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef ShortWanks het volgende:
Terzijde:
Het lijkt mij natuurlijk ook een heel gedoe om die speeltjes achteraf zuiver te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft denk ik alles met stigma te maken , ik werk bij een webshop die ook sextoys verkoopt (nee geen bol of een easytoys dus) en het aandeel mannenspeeltjes is duidelijk minder.
Zelf merk ik dat je (als je dus een mastrubator zou hebben) bij andere mannen 'minderwaardig' en minder mannelijk zou zijn, velen drijven er echt de spot mee; niet allemaal maar veel wel. Al helemaal bij de sekspoppen
Gelukkig zijn er zelfzuiverende speeltjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het lijkt mij natuurlijk ook een heel gedoe om die speeltjes achteraf zuiver te maken
bij een fleshlight zal het wel meevallen, zo'n sekspop zal wel een enorm gedoe zijn, het materiaal waar het van gemaakt is zal ook van invloed zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het lijkt mij natuurlijk ook een heel gedoe om die speeltjes achteraf zuiver te maken
Met de juiste bedpartner vind ik speeltjes heel leuk. Denk aan dildo's, boeien, zweepjes, buttplugs, enz. De speeltjes worden op en in haar toegepast, maar door mij. In die zin zijn het speeltjes voor mij (man).quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Telefono het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen.
Niet echt maar bedankt voor de pogingquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:45 schreef rarevogel het volgende:
Misschien hebben jullie er wat aan.
Ik dacht ook eerst even het mijne* ervan, maar er worden meer 'merken' genoemd...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:51 schreef piere het volgende:
[..]
Niet echt maar bedankt voor de poging
Leuk hoor ,veel plezier ermee maar pas op dat je ze niet kwijtraaktquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:45 schreef rarevogel het volgende:
Ik koop altijd mijn speeltjes bij Armanivooraluwgenot.nl super vriendelijke klantenservice, leuke prijzen. En de verpakking is ook al een cadeautje.
Ik heb daar al 3 dildos, 2 vibos, een peniskooi, tepelklemmen gekocht.
Misschien hebben jullie er wat aan.
Ik vind dat daar helemaal niets vreemds aan is. Seks is tenslotte een heel persoonlijke ervaring. Sommige mensen vinden speeltjes leuk, anderen juist helemaal niet — en dat is volkomen normaal. Speeltjes zijn er om het plezier te vergroten, maar als ze dat voor jou niet doen, dan hoef je jezelf ook niet te dwingen. Het belangrijkste is dat je doet waar jij je goed bij voelt.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Telefono het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ben wel benieuwd wie en hoeveel mensen speeltjes tijdens de seks gebruiken, en bij de mannen, wie gebruikt er speeltjes voor zichzelf? Het is mij bekend dat het gros van de vrouwen speeltjes heeft voor haarzelf, maar bij mannen en koppels hoor je er minder over.
Mijn vriendin heeft laatst in een impulsieve bui een speeltje gekocht voor ons samen. Een soort vibrator wat zowel de piemel als clitoris stimuleert. Ik reageerde eerst neutraal of misschien wel iets positief, dat ze ook aan mij dacht in plaats van haar alleen.
Maar behoefte aan sex toys heb ik nooit gehad. Ook niet toen ik vrijgezel was. Het lijkt mij echt een moodkiller, heb er eigenlijk helemaal geen zin in en de vibraties heb ik ook geen behoefte aan. Ik voelde mij een soort van verplicht om het te proberen naar mijn vriendin toe, maar dat voelt natuurlijk niet fijn. Heb het tegen mijn vriendin gezegd dat ik het niet (meer) wil proberen en die begreep het wel. Ze zei zelfs sorry dat ze het niet had overlegd of ik er open voor stond, en zei dat ik mij nooit verplicht moest voelen. Ze gaat hem nu voor haar alleen gebruiken, iets wat ik natuurlijk helemaal prima vind.
Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen. Ooit wel eens op de site van easytoys gekeken, maar had het in 5 minuten wel weer gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |