abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218021914
Hoi iedereen,

Ik ben wel benieuwd wie en hoeveel mensen speeltjes tijdens de seks gebruiken, en bij de mannen, wie gebruikt er speeltjes voor zichzelf? Het is mij bekend dat het gros van de vrouwen speeltjes heeft voor haarzelf, maar bij mannen en koppels hoor je er minder over.

Mijn vriendin heeft laatst in een impulsieve bui een speeltje gekocht voor ons samen. Een soort vibrator wat zowel de piemel als clitoris stimuleert. Ik reageerde eerst neutraal of misschien wel iets positief, dat ze ook aan mij dacht in plaats van haar alleen.

Maar behoefte aan sex toys heb ik nooit gehad. Ook niet toen ik vrijgezel was. Het lijkt mij echt een moodkiller, heb er eigenlijk helemaal geen zin in en de vibraties heb ik ook geen behoefte aan. Ik voelde mij een soort van verplicht om het te proberen naar mijn vriendin toe, maar dat voelt natuurlijk niet fijn. Heb het tegen mijn vriendin gezegd dat ik het niet (meer) wil proberen en die begreep het wel. Ze zei zelfs sorry dat ze het niet had overlegd of ik er open voor stond, en zei dat ik mij nooit verplicht moest voelen. Ze gaat hem nu voor haar alleen gebruiken, iets wat ik natuurlijk helemaal prima vind.

Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen. Ooit wel eens op de site van easytoys gekeken, maar had het in 5 minuten wel weer gezien.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 23 juni 2025 @ 13:23:54 #2
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_218022120
Als we samen seks hebben, willen we nog wel eens speeltjes gebruiken inderdaad, maar dan alleen voor / bij haar.
In m’n eentje wil ik soms nog wel eens de satisfyer op m’n eikel zetten, maar dat is ook maar beperkt dat ik dat doe eigenlijk.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_218059045
Tijdens de seks vaak. Meestal voor mij, we hebben wel een vibrerende mastrubator ding maar die wordt niet vaak gebruikt. Cockring wel, en handboeien, blindoeken en zulke dingen worden hier heel unisex ingezet maar weet niet of je die meetelt.

Had met ex een we-vibe, dat was voor beiden een hit.
pi_218059253
Hier een boel speeltjes. Maar ik doe dan ook aan BDSM. En dan vooral met “echt” onderdanige vrouwen en niet vrouwen die het af en toe doen.

Ben dan wat dat betreft ook best extreem. Vaak kan het zonder speeltjes (touwen en boeien niet meegerekend), maar speeltjes kunnen het wel leuk maken.
  maandag 30 juni 2025 @ 11:43:55 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218080021
Ik heb deze van easytoys

Leuk om elkaar mee te plagen

Verder gewoon deze voor de vrouwtjes:

Zo'n cockring heb ik ook eens geprobeerd maar vind ik altijd zo veel gedoe om om te doen dus vergeet ik bijna altijd

Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218080259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 17:48 schreef fokexpert het volgende:
Hier een boel speeltjes. Maar ik doe dan ook aan BDSM. En dan vooral met “echt” onderdanige vrouwen en niet vrouwen die het af en toe doen.

Ben dan wat dat betreft ook best extreem. Vaak kan het zonder speeltjes (touwen en boeien niet meegerekend), maar speeltjes kunnen het wel leuk maken.
Maar heb je het dan over de 'gewone' sex toys, of ook over de floggers, single tails, paddles, canes enz ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 30-06-2025 14:29:52 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218713929
Wij, zij en ik gebruiken vaak speeltjes bij de seks. Bij samen seks vaak een penissleeve/verlenger, of grote dildo.
Voor zichzelf gebruikt zij een satisfyer. Vibrators/dildos heeft ze sinds de satifyer niet meer gebruikt voor solo seks.
Zelf gebruik ik masturbators en heb een sekspop.
Beiden vinden we het prettig en ook fijn voor elkaar. Gezien we allebei regelmatig nachtdiensten werken (zo'n 3-4 dagen per week is een van ons snachts alleen thuis, en de ander juist overdag alleen thuis). Zo kan de gene die thuis is toch genieten van iets meer dan gewoon masturberen.

Zo af en toe kopen we eens iets nieuws qua speeltjes, gebruiken het 1 of 2x, maar belandt daarna meestal in de prullenbak, bleek dan toch tegen gevallen te zijn. Het is net als muziek; ieder zijn voorkeur. Maar altijd leuk iets nieuws te proberen.

Terzijde:
Ik blijf het vreemd vinden dat men bij elke drogisterij vibrators en Satisfyers kan vinden. Maar de eerste (stenen)drogisterij waar een man een speeltje kan kopen moet ik nog tegenkomen.
pi_218714599
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 12:42 schreef ShortWanks het volgende:

Ik blijf het vreemd vinden dat men bij elke drogisterij vibrators en Satisfyers kan vinden. Maar de eerste (stenen)drogisterij waar een man een speeltje kan kopen moet ik nog tegenkomen.
Eens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218714924
moet kunnen, soms wil ik zon urethrale plug proberen, maar de realiteit ervan lijkt me toch té eng.
Howdy
  maandag 8 september 2025 @ 15:07:51 #10
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218715147
Hier wel van alles geprobeerd. Ook zo een adver-kalender met speeltjes. Hartstikke leuk. Hoeft niet altijd, maar soms leuk. Zeker geen moodkiller, maar leuke toevoeging.

Maar in de praktijk zijn speeltjes voor haar degene die gebruik worden. Als extra stimulatie nu en dan. En letterlijk met haar spelen, met die speeltjes dus.

Maar de ervaringen met mannen speeltjes zijn tot nu toe teleurstellend, en wel een moodkiller :P Mijn vriendin zweert wel bij de satisfyer als ze alleen is en een speeltje pakt.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:40:28 #11
53151 T42
Pinball Wizard
pi_218931413
ik bouw mijn eigen speeltjes ;) en heb 100 jaar oude electro toys
pi_218931563
quote:
Terzijde:
heeft denk ik alles met stigma te maken , ik werk bij een webshop die ook sextoys verkoopt (nee geen bol of een easytoys dus) en het aandeel mannenspeeltjes is duidelijk minder.

Zelf merk ik dat je (als je dus een mastrubator zou hebben) bij andere mannen 'minderwaardig' en minder mannelijk zou zijn, velen drijven er echt de spot mee; niet allemaal maar veel wel. Al helemaal bij de sekspoppen

[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 04-10-2025 08:43:08 ]
pi_218932457
quote:

Terzijde:
Heeft alles met de vraagkant te maken. Die is er gewoon veel minder voor mannenspeeltjes. En dat is ook wel te verklaren, want seks draait bij veel koppels nog altijd om neuken, wat voor mannen doorgaans bevredigender is dan voor vrouwen (gemiddeld gezien).
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:13:46 #14
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218933199
Een dildo van LEGO, zelf op maat gemaakt
Le Diable
  Moderator zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:59:29 #15
441859 crew  Lenny77
pi_218934418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef mschol het volgende:

[..]
heeft denk ik alles met stigma te maken , ik werk bij een webshop die ook sextoys verkoopt (nee geen bol of een easytoys dus) en het aandeel mannenspeeltjes is duidelijk minder.

Zelf merk ik dat je (als je dus een mastrubator zou hebben) bij andere mannen 'minderwaardig' en minder mannelijk zou zijn, velen drijven er echt de spot mee; niet allemaal maar veel wel. Al helemaal bij de sekspoppen
Het lijkt mij natuurlijk ook een heel gedoe om die speeltjes achteraf zuiver te maken :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218937408
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het lijkt mij natuurlijk ook een heel gedoe om die speeltjes achteraf zuiver te maken :@
Gelukkig zijn er zelfzuiverende speeltjes. ;)
pi_218940464
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
bij een fleshlight zal het wel meevallen, zo'n sekspop zal wel een enorm gedoe zijn, het materiaal waar het van gemaakt is zal ook van invloed zijn
pi_218940941
Laatst met minifigs gespeeld. Ze gingen op onderzoek uit in een spelonk.
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:09:53 #19
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_218951617
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Telefono het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen.
Met de juiste bedpartner vind ik speeltjes heel leuk. Denk aan dildo's, boeien, zweepjes, buttplugs, enz. De speeltjes worden op en in haar toegepast, maar door mij. In die zin zijn het speeltjes voor mij (man).
pi_218975545
Ik koop altijd mijn speeltjes bij Armanivooraluwgenot.nl super vriendelijke klantenservice, leuke prijzen. En de verpakking is ook al een cadeautje.

Ik heb daar al 3 dildos, 2 vibos, een peniskooi, tepelklemmen gekocht.

Misschien hebben jullie er wat aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Armani XL op 09-10-2025 15:20:41 (spammerdespam) ]
  donderdag 9 oktober 2025 @ 14:51:53 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_218975583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:45 schreef rarevogel het volgende:
Niet echt maar bedankt voor de poging
fok you ja!
pi_218975600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:51 schreef piere het volgende:

[..]
Niet echt maar bedankt voor de poging
Ik dacht ook eerst even het mijne* ervan, maar er worden meer 'merken' genoemd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 09-10-2025 15:05:25 (typo) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:06:34 #23
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218978888
quote:
3s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 14:45 schreef rarevogel het volgende:
Ik koop altijd mijn speeltjes bij Armanivooraluwgenot.nl super vriendelijke klantenservice, leuke prijzen. En de verpakking is ook al een cadeautje.

Ik heb daar al 3 dildos, 2 vibos, een peniskooi, tepelklemmen gekocht.

Leuk hoor ,veel plezier ermee maar pas op dat je ze niet kwijtraakt :W
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219058657
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Telefono het volgende:
Hoi iedereen,

Ik ben wel benieuwd wie en hoeveel mensen speeltjes tijdens de seks gebruiken, en bij de mannen, wie gebruikt er speeltjes voor zichzelf? Het is mij bekend dat het gros van de vrouwen speeltjes heeft voor haarzelf, maar bij mannen en koppels hoor je er minder over.

Mijn vriendin heeft laatst in een impulsieve bui een speeltje gekocht voor ons samen. Een soort vibrator wat zowel de piemel als clitoris stimuleert. Ik reageerde eerst neutraal of misschien wel iets positief, dat ze ook aan mij dacht in plaats van haar alleen.

Maar behoefte aan sex toys heb ik nooit gehad. Ook niet toen ik vrijgezel was. Het lijkt mij echt een moodkiller, heb er eigenlijk helemaal geen zin in en de vibraties heb ik ook geen behoefte aan. Ik voelde mij een soort van verplicht om het te proberen naar mijn vriendin toe, maar dat voelt natuurlijk niet fijn. Heb het tegen mijn vriendin gezegd dat ik het niet (meer) wil proberen en die begreep het wel. Ze zei zelfs sorry dat ze het niet had overlegd of ik er open voor stond, en zei dat ik mij nooit verplicht moest voelen. Ze gaat hem nu voor haar alleen gebruiken, iets wat ik natuurlijk helemaal prima vind.

Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen. Ooit wel eens op de site van easytoys gekeken, maar had het in 5 minuten wel weer gezien.
Ik vind dat daar helemaal niets vreemds aan is. Seks is tenslotte een heel persoonlijke ervaring. Sommige mensen vinden speeltjes leuk, anderen juist helemaal niet — en dat is volkomen normaal. Speeltjes zijn er om het plezier te vergroten, maar als ze dat voor jou niet doen, dan hoef je jezelf ook niet te dwingen. Het belangrijkste is dat je doet waar jij je goed bij voelt.
Zelf heb ik een sekspop van het merk Ridmii, en sommige speeltjes gebruik ik samen met haar — vooral omdat ik dat zelf prettig vind. Ik heb ook enkele toys van Svakom geprobeerd, zoals een prostaat- en perineummassager, en dat beviel eigenlijk best goed.
Als je ooit toch nog iets nieuws wilt proberen, zou je misschien een app-gestuurd speeltje kunnen overwegen. Dat kun je samen met je vriendin gebruiken. Of misschien wat eenvoudigere dingen, zoals linten of touw — die gebruik ik soms met mijn pop, en dat kan ook een leuke ervaring zijn.
pi_219120317
Beiden werken we nachtdiensten.
Maar ook tijdens de gezamenlijke momenten gebruiken we regelmatig individueel toys.
Zij gebruikt een Satisfyer als ze alleen thuis is of ik effe geen zin heb.(geen behoefte aan fantaseren, alles voor gevoel)
Ik gebruik voornamelijk masturbators en soms een full-body TPE/sekspop als ik alleen thuis ben of zij effe geen zin heeft. (fantasie is belangrijk)
Beiden weten we het van elkaar, en vinden het prima. Solo seks (effe klaarkomen), is zooooo anders dan samen seks-intimitieit.

[ Bericht 6% gewijzigd door ShortWanks op 27-10-2025 13:30:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')