abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218021914
Hoi iedereen,

Ik ben wel benieuwd wie en hoeveel mensen speeltjes tijdens de seks gebruiken, en bij de mannen, wie gebruikt er speeltjes voor zichzelf? Het is mij bekend dat het gros van de vrouwen speeltjes heeft voor haarzelf, maar bij mannen en koppels hoor je er minder over.

Mijn vriendin heeft laatst in een impulsieve bui een speeltje gekocht voor ons samen. Een soort vibrator wat zowel de piemel als clitoris stimuleert. Ik reageerde eerst neutraal of misschien wel iets positief, dat ze ook aan mij dacht in plaats van haar alleen.

Maar behoefte aan sex toys heb ik nooit gehad. Ook niet toen ik vrijgezel was. Het lijkt mij echt een moodkiller, heb er eigenlijk helemaal geen zin in en de vibraties heb ik ook geen behoefte aan. Ik voelde mij een soort van verplicht om het te proberen naar mijn vriendin toe, maar dat voelt natuurlijk niet fijn. Heb het tegen mijn vriendin gezegd dat ik het niet (meer) wil proberen en die begreep het wel. Ze zei zelfs sorry dat ze het niet had overlegd of ik er open voor stond, en zei dat ik mij nooit verplicht moest voelen. Ze gaat hem nu voor haar alleen gebruiken, iets wat ik natuurlijk helemaal prima vind.

Maar ben wel benieuwd of ik een van de weinigen ben die niets heeft met speeltjes tijdens de sex of speeltjes voor mannen. Ooit wel eens op de site van easytoys gekeken, maar had het in 5 minuten wel weer gezien.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 23 juni 2025 @ 13:23:54 #2
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_218022120
Als we samen seks hebben, willen we nog wel eens speeltjes gebruiken inderdaad, maar dan alleen voor / bij haar.
In m’n eentje wil ik soms nog wel eens de satisfyer op m’n eikel zetten, maar dat is ook maar beperkt dat ik dat doe eigenlijk.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_218059045
Tijdens de seks vaak. Meestal voor mij, we hebben wel een vibrerende mastrubator ding maar die wordt niet vaak gebruikt. Cockring wel, en handboeien, blindoeken en zulke dingen worden hier heel unisex ingezet maar weet niet of je die meetelt.

Had met ex een we-vibe, dat was voor beiden een hit.
pi_218059253
Hier een boel speeltjes. Maar ik doe dan ook aan BDSM. En dan vooral met “echt” onderdanige vrouwen en niet vrouwen die het af en toe doen.

Ben dan wat dat betreft ook best extreem. Vaak kan het zonder speeltjes (touwen en boeien niet meegerekend), maar speeltjes kunnen het wel leuk maken.
  maandag 30 juni 2025 @ 11:43:55 #5
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218080021
Ik heb deze van easytoys

Leuk om elkaar mee te plagen

Verder gewoon deze voor de vrouwtjes:

Zo'n cockring heb ik ook eens geprobeerd maar vind ik altijd zo veel gedoe om om te doen dus vergeet ik bijna altijd

Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218080259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 17:48 schreef fokexpert het volgende:
Hier een boel speeltjes. Maar ik doe dan ook aan BDSM. En dan vooral met “echt” onderdanige vrouwen en niet vrouwen die het af en toe doen.

Ben dan wat dat betreft ook best extreem. Vaak kan het zonder speeltjes (touwen en boeien niet meegerekend), maar speeltjes kunnen het wel leuk maken.
Maar heb je het dan over de 'gewone' sex toys, of ook over de floggers, single tails, paddles, canes enz ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 30-06-2025 14:29:52 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')