Waarvoor?quote:Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wie zijn volgens jou wel geschikt?
Al die jonge radicalen gaan het wel even doen hoor...quote:Op maandag 23 juni 2025 08:56 schreef Harvest89 het volgende:
Oude fossielen die de Judas spelen.
Rot gewoon lekker op.
Bij Lutz Jacobi kan ik het best begrijpen. Die heeft zoch ook helemaal niet negatief uitgelaten over de motie.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:56 schreef Harvest89 het volgende:
Oude fossielen die de Judas spelen.
Rot gewoon lekker op.
De radicalen zitten bij echte linkse partijen, niet GL-PvdA met hun "marktwerking is toch wel ok hoor" standpunten.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Al die jonge radicalen gaan het wel even doen hoor...
[ afbeelding ]
Heb je als Frontpage redactie geen modrechten??quote:
Ongeveer elke kamerlid dat vertrekt lijkt het op alsof jij dat incapabel noemt en waar we niets aan missen enzo, dus ik vroeg me af wie wel geschikt is voor die baan?quote:
Verbeet en Lutz zaten al niet meer in de kamer. Eerstgenoemde deed 't prima als voorzitter.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ongeveer elke kamerlid dat vertrekt lijkt het op alsof jij dat incapabel noemt en waar we niets aan missen enzo, dus ik vroeg me af wie wel geschikt is voor die baan?
Fuck you weet ik niet.quote:
Nouja de T heeft natuurlijk elk lid dat heeft opgezegd opgespoord en in het nieuws gebracht, dan vind ik dit eigenlijk ook wel grappig.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fuck you weet ik niet.
Ik denk dat er mensen door deze kwestie of de manier van bejegenen tijdens het congres hun lidmaatschap hebben opgezegd, en dat er mensen vanwege de motie van Piri lid zijn geworden. Logisch dat je als partij focust op het laatste.
Uiteraard heeft de T dat gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de T heeft natuurlijk elk lid dat heeft opgezegd opgespoord en in het nieuws gebracht, dan vind ik dit eigenlijk ook wel grappig.
Daar gaat hij natuurlijk niet op reageren want -dat doet ie nooit-quote:Op maandag 23 juni 2025 09:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ongeveer elke kamerlid dat vertrekt lijkt het op alsof jij dat incapabel noemt en waar we niets aan missen enzo, dus ik vroeg me af wie wel geschikt is voor die baan?
Eerst maar eens afwachten wat het definitieve en goedgekeurde saldo voor de subsidies wordt.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fuck you weet ik niet.
Ik denk dat er mensen door deze kwestie of de manier van bejegenen tijdens het congres hun lidmaatschap hebben opgezegd, en dat er mensen vanwege de motie van Piri lid zijn geworden. Logisch dat je als partij focust op het laatste.
Dat gaat over het echte totaal. Natuurlijk moet dat worden afgewacht. Volgens mij zitten er best wel wat dubbeltellingen in omdat men lid is van beide partijen. Als ze gefuseerd zijn officieel gaan die eruit.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat het definitieve en goedgekeurde saldo voor de subsidies wordt.
ik had het al door, alleen maar trappen en roepen maar zelf niet in staat zijn om enige nuttige werkbare bijdrage te leverenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:04 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Daar gaat hij natuurlijk niet op reageren want -dat doet ie nooit-
Ik geloof er alleen geen fuck (you) vanquote:
Dat mag, wordt uiteindelijk onderzocht door DNPP dus ze hebben er weinig belang bij om te liegen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik geloof er alleen geen fuck (you) van
Whut?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Al die jonge radicalen gaan het wel even doen hoor...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |