Ja daaromquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat
Ja... overdreven is nog een understatement. Ze is zo hyper dat ik altijd een beetje medelijden met d'r krijg. Dan denk ik zonder een energiekanon te zijn vinden mensen je ook primaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij isquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai.En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets.
Met alles in deze post eens!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is
Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is
Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak.
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens Hayu opgezegd
De realityverslaving is (even) voorbij
Eerder gebeurde er dingen, nu is het random geschreeuw zonder oorzaak. Schreeuwen om zendminuten. Zelfs Below Deck en Real Houswives is niet meer leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar.
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steendus lekker van genieten
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunnerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet.
Helemaal eens met deze post.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk
Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Oh ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk
Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Ik heb haar wel eerder gezien, maar weet niet waar. Waarschijnlijk zo'n BN'er die de BN'er-status heeft gekregen door zich dom op televisie te gedragen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja!
Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
Kunnen wel een poll gaan opzetten over wie wij denken die meedoenquote:BN’ers gaan fietsen in India voor nieuw SBS 6-programma
Talpa werkt aan een fietsprogramma met bekende Nederlanders. De kandidaten reizen daarvoor af naar India en zullen in tweetallen in actie komen. De opnamen starten volgende maand. Het is de bedoeling dat de titel volgend jaar op de buis komt bij SBS 6.
Denk het ook. De testen zijn er ook later bij gezet/aangepast. Jane werd 'oud Big Brother deelnemer' genoemd, maar de opnames waren al geweest nog voor zij aan BB meedeed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |