Hij moet nu alleen wel elke dag aan de bak, dat was zijn punt. Ja en ze krijgen er vorstelijk voor betaald enzo...quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of zo afgebroken pot heel erg is.
Minimaal 1 van 2 spelers kan deze onderbreking heel goed gebruiken.
Het is eerder een voordeel dan een nadeel.
Sowquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
Opdonderen met die fossiele regels op dit afgetrapte toernooi
Mannarino heeft iig het type spel om Roebljov full Altrecht te laten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:37 schreef Szura het volgende:
Roebljov - Mannarino confirmed @:wereldgozer, die gaat eraf
Britten zijn nog idioter dan Fransenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
Opdonderen met die fossiele regels op dit afgetrapte toernooi
Maar na die eerste 2 rondes niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Fritz heeft ook wel een hele taaie loting eigenlijk
Botic gaat 'm slopenquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar na die eerste 2 rondes niet meer
Als hij nu niet de halve finales meer haalt…
Zonde van die servicegame, want daar zitten echt 3 onnodige missers in... 2-5 nuquote:
We zitten in set 3 inmiddelsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef Alpha0 het volgende:
Fuck, de Jong toch 12u Engelse tijd? Al begonnen?????
Ik zie het een beetje somber in. Hup Jesperquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Zonde, hij is het echt even kwijt. Service loopt ook echt voor geen meter, break achter in set 3
Ik mis @Federer-fan bij dit soort postsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef Alpha0 het volgende:
Fuck, de Jong toch 12u Engelse tijd? Al begonnen?????
Net ook behandeld aan de hamstrings, al haalt Kecmanovic ondertussen ook wel een erg hoog niveau, die raakt geen bal meer verkeerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje somber in. Hup Jesper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |