Ruud, Fils en Korda.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:48 schreef Alpha0 het volgende:
Griekspoor geplaatst![]()
31e
Wie hebben er afgezegd?
Ik zeg dat we er maximaal 5 terugzien in die fasequote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:22 schreef mitt het volgende:
Potentiële kwartfinales op basis van ranking:
Sinner - Musetti
Draper - Djokovic
Fritz - Zverev
Rune - Alcaraz
Roddick leuk tennisquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Het is toch wel een beetje nu of nooit voor Griekspoor. Zijn service volley zag er wel heel strak uit in Mallorca.
En wat doen al die Amerikanen opeens zo hoog in de ranking. 4 in de top 13! Allemaal hetzelfde soort tennis… laatste Amerikaan met leuk tennis was Roddick?
En Jack Draper….
Dat hoef je voor de vrouwen niet te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:22 schreef mitt het volgende:
Potentiële kwartfinales op basis van ranking:
Sinner - Musetti
Draper - Djokovic
Fritz - Zverev
Rune - Alcaraz
Riddick en leuk tennis had ik niet zo snel als combinatie verwachtquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Het is toch wel een beetje nu of nooit voor Griekspoor. Zijn service volley zag er wel heel strak uit in Mallorca.
En wat doen al die Amerikanen opeens zo hoog in de ranking. 4 in de top 13! Allemaal hetzelfde soort tennis… laatste Amerikaan met leuk tennis was Roddick?
En Jack Draper….
Met Rune een prima loting qua geplaatste speler in zijn deel, maar de 1e ronde had beter gekund jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Die loting voor Griekspoor is trouwens best pittig, met Brooksby die de finale van Eastbourn haalt
Waanzinnige service, agressie forehand. Leuk om te zien op meerdere ondergronden. Behalve service kwam hij voor de wereldtop vaak tekort maar ik was fan.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Roddick leuk tennis?
Ik vind Paul wel een leuke speler, Tiafoe bij vlagen ook. Fritz en Shelton zijn lompe beukers, daar heb ik niet veel mee.
Doe maar een voorspelling los van de rankingquote:Op zondag 29 juni 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoef je voor de vrouwen niet te doen.
Gewoon 8 random namen uit de lijst pakken lijkt me de beste tactiekquote:Op zondag 29 juni 2025 16:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Doe maar een voorspelling los van de ranking
Was dat die keer met die onderhandse opslag?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Chang speelde ooit een wereldpartij tegen lendl op RG, maar dat kan al goed 35 jaar geleden zijn.
En een break achter in de 4equote:
Dat tijdperk wordt vooral uit nostalgische overwegingen opgehemeld door sommigenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:56 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Waanzinnige service, agressie forehand. Leuk om te zien op meerdere ondergronden. Behalve service kwam hij voor de wereldtop vaak tekort maar ik was fan.
Met name technisch vind ik ze allemaal zo een rare/aparte speelstijl hebben die Amerikanen tegenwoordig. En best wel saai
Maar als Riddick niet leuk was om te kijken bij wie komen we dan terecht…? Agassi? Boring Pete toch niet lijkt me
En wat heeft dat te maken met Wimbledon 2025?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:10 schreef tong80 het volgende:
De "leukste" tijd voor mij was....Connors, Borg, McEnroe, Edberg, Lendl, Becker.........
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met Wimbledon 2025?
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Riddick en leuk tennis had ik niet zo snel als combinatie verwacht
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:56 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Waanzinnige service, agressie forehand. Leuk om te zien op meerdere ondergronden. Behalve service kwam hij voor de wereldtop vaak tekort maar ik was fan.
Met name technisch vind ik ze allemaal zo een rare/aparte speelstijl hebben die Amerikanen tegenwoordig. En best wel saai
Maar als Riddick niet leuk was om te kijken bij wie komen we dan terecht…? Agassi? Boring Pete toch niet lijkt me
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Chang speelde ooit een wereldpartij tegen lendl op RG, maar dat kan al goed 35 jaar geleden zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2025 14:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Was dat die keer met die onderhandse opslag?
Dat is Hingis tegen Graf niet zo goed bevallen...
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat tijdperk wordt vooral uit nostalgische overwegingen opgehemeld door sommigen.
Overigens wat mij betreft zijn die allebei wel leuker dan roddick ja. Saaiheid van Sampras betrof vooral zijn persoonlijkheid trouwens.
Inderdaad, zeer vermakelijke partij dit! Alcaraz met highs en lows en Fabio die in een zeer goede vorm isquote:Op maandag 30 juni 2025 17:14 schreef Slobeend het volgende:
Er is nog geen post gewijd aan de erg kijkbare partij Alcaraz - Fognini.
Zeg dat wel. Maar Fabio staat ook zeker niet slecht te spelen hoor, hij dwingt ook wel wat af.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
Alca heeft iets teveel lopen neuken met zijn Engelse vriendin.![]()
Wat een belabberd niveau zeg.
Dat wel. Maar alsnog. Het is echt heel slecht. Die Spanjaarden zijn veel te veel bezig met dames (neem het ze niet kwalijk).quote:Op maandag 30 juni 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Maar Fabio staat ook zeker niet slecht te spelen hoor, hij dwingt ook wel wat af.
Die backhand van Alcaraz waardoor Fognini op setpoint kwamquote:Op maandag 30 juni 2025 18:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat wel. Maar alsnog. Het is echt heel slecht. Die Spanjaarden zijn veel te veel bezig met dames (neem het ze niet kwalijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |