zal het eens bekijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:59 schreef maily het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af zijn er goede kookboeken voor mensen die totaal niet kunnen koken? Die echt alles letterlijk uitleggen?
Online is er genoeg te vindenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan dus niet koken. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Van thuis uit nooit geleerd. Alleen spiegeleitje, en wat aardappelen koken lukt me wel. Maar vraag me niet om een worst te bakken![]()
Ik vraag me af zijn er goede kookboeken voor mensen die totaal niet kunnen koken? Die echt alles letterlijk uitleggen?
PS: dit topic heb ik helemaal zelf geschreven
Moleculaire wie?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
Als je wat geavanceerder wil gaan beginnen koken, deze van Grant Achatz is hemels. Worden niet alleen recepten in gedeeld, maar ook veel kooktechnieken d.m.v. moleculaire gastronomie.
https://www.bol.com/nl/nl/p/alinea/1001004006137211/
Ja, klopt. Misschien bij de plaatselijke super de Allerhande of dat blaadje van de Jumbo eens doorbladeren. Daar staan ook vaak leuke en simpele recepten in.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Standaardwerken aanbevelen voor iemand die net een ei kan bakken en alleen de ambitie heeft om simpel eten voor zichzelf te leren koken.
Ik denk niet dat dat gaat werken.
YouTubefilmpjes zoeken en daar de kunst afkijken, bij gebrek aan iemand die het je in de keuken gewoon een keertje voordoet.
Ik heb de film over haar leven. Een aanrader.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niet goedkoop maar wel heel erg goed, De kunst van het koken van Julia Child
CUL / Het FOK!-kookboek!quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:50 schreef Hiddendoe het volgende:
En natuurlijk kunnen de 'chefkoks' onder de fok-usertjes hier hun recepten delen met TS.
Ik kan wel wat, maar meer dan echt simpel moet het ook niet worden.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan dus niet koken. Dat is eigenlijk het grootste probleem. Van thuis uit nooit geleerd. Alleen spiegeleitje, en wat aardappelen koken lukt me wel. Maar vraag me niet om een worst te bakken![]()
The Joy of Cooking is uitstekend en legt alles van begin tot eind uit, maar slechts in het Engels geschreven.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |