Dat waren de leukste TdF jaren.quote:
Nu al verheugen op de klimtijdrit als die een seconde per seconde pakt op de rest.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal al vol in training zijn zodat we straks in topvorm 3 weken lang kunnen gaan hatewatchen op Pogacar en UAE-aids.
Joenas gaat Tadej aan gort rijden in die tijdrit.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu al verheugen op de klimtijdrit als die een seconde per seconde pakt op de rest.
Heerlijke tijden waren dat. Vooral dat jaar dat ze er elke uitzending alles aan probeerden te doen om Dries te dwarsbomen, maar dat hij uiteindelijk toch "De Tour de France, de tijd van mijn leven..." stond te zingen bij de aftiteling.quote:
Ik ben al het oefenen door mijn laptop een paar keer per dag door het raam te gooien.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal al vol in training zijn zodat we straks in topvorm 3 weken lang kunnen gaan hatewatchen op Pogacar en UAE-aids.
Zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:44 schreef AllesKaputt het volgende:
Hebben jullie vandaag ook allemaal uit solidariteit iets met lange mouwen aangetrokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |